Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135704
Sitat av Legacy Vis innlegg
http://gyazo.kennethd.net/i/283916c19c3ad3390189.png
fuck...
Vis hele sitatet...
Vente til du er gammel nok da
Sitat av s1gh Vis innlegg
Vente til du er gammel nok da
Vis hele sitatet...
tenk om h*n må vente til GTA VI
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Blir spennende med ny trailer i kveld! Under to timer igjen nå!



Men nå har ett blitt slettet, for nå har du bare 799 her.
Vis hele sitatet...
FML! Får prøve å skjenke mod'sa. Ta en champis.
Faen, virker som pc versjonen kommer en god stund etter konsoll Har en xbox men dvden vil nesten aldri ut :-/ noen som vet om noen nettbutikker som pleier å sende de ekstra tidlig?
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Faen, virker som pc versjonen kommer en god stund etter konsoll Har en xbox men dvden vil nesten aldri ut :-/ noen som vet om noen nettbutikker som pleier å sende de ekstra tidlig?
Vis hele sitatet...
pcversjonen vil uansett komme lenge etter, uansett hvor du bestiller... var det ikke antatt rundt jul 2013 for pc?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
pcversjonen vil uansett komme lenge etter, uansett hvor du bestiller... var det ikke antatt rundt jul 2013 for pc?
Vis hele sitatet...
Hittill er det ikke antatt noenting, men det skal komme våren, aka mellom april og juni en gang 2013.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hittill er det ikke antatt noenting, men det skal komme våren, aka mellom april og juni en gang 2013.
Vis hele sitatet...
på konsoll, ja... men mange mener vel at det kommer til pc rundt jul, som med IV. dog mulig jeg husker feil da, var bare 12-13 når IV kom
Håper du kan få bot osv bli stoppet i kontroll og sånt ikke bare purken begyner å skyte ..
Ah, nerdgasm. Gleder meg til det kommer
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Håper du kan få bot osv bli stoppet i kontroll og sånt ikke bare purken begyner å skyte ..
Vis hele sitatet...
Jafaen. Vil ha det sånn sjukt realistisk på en måte, men samtidig ha galskapen og muligheten til å gjøre latterlige ting på samme måte som SA!

Er så jævla kult når spill overasker med realistiske ting. Feks at man kan få bot om man ikke følger fartsgrensen eller kjører på rødt og lignende. Men at man blir skutt på når man gjør sånt er jo teit da.
Gleder meg helt syykt til det kommer ut
Sist endret av NugRat; 14. november 2012 kl. 22:00.
Sitat av NugRat Vis innlegg
Gleder meg helt syykt til det kommer ut
Vis hele sitatet...
Det er du ikke alene om! Velkommen her til forumet forresten! Lagde du deg en bruker kun for dette?
Sist endret av Bl1zzarD; 14. november 2012 kl. 22:02.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jafaen. Vil ha det sånn sjukt realistisk på en måte, men samtidig ha galskapen og muligheten til å gjøre latterlige ting på samme måte som SA!

Er så jævla kult når spill overasker med realistiske ting. Feks at man kan få bot om man ikke følger fartsgrensen eller kjører på rødt og lignende. Men at man blir skutt på når man gjør sånt er jo teit da.
Vis hele sitatet...
I gta iv merker ikke politiet det om du bryter trafikkregler eller kræsjer inn i andre biler, de reagerer kun om du har våpen ute rett foran trynet på en politimann eller om du såvidt kommer borti bilen deres med din egen bil. Da er det full biljakt og om du nekter er du target practice.
Sitat av olaPola Vis innlegg
I gta iv merker ikke politiet det om du bryter trafikkregler eller kræsjer inn i andre biler, de reagerer kun om du har våpen ute rett foran trynet på en politimann eller om du såvidt kommer borti bilen deres med din egen bil. Da er det full biljakt og om du nekter er du target practice.
Vis hele sitatet...
Vel, dette har jo alltid vært typisk GTA mener nå jeg.
Var å forhåndsbestilte idag og fikk en plakat . Klarer ikke å vente på det... :/
Sitat av HexUaV Vis innlegg
Var å forhåndsbestilte idag og fikk en plakat . Klarer ikke å vente på det... :/
Vis hele sitatet...
Hvor forhåndsbestilte du det? :O

Jeg gjorde det på gamestop fikk ikke noe plakat :@
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hvor forhåndsbestilte du det? :O

Jeg gjorde det på gamestop fikk ikke noe plakat :@
Vis hele sitatet...
plakatene kom ikke med en gang man kunne forhåndsbestille, og det er tross alt begrenset.
Sitat av HexUaV Vis innlegg
Var å forhåndsbestilte idag og fikk en plakat . Klarer ikke å vente på det... :/
Vis hele sitatet...
Jeg vil og ha plakat! Var du på platekompaniet eller noe sånt? Siden du skriver at du var å forhåndsbestilte så tolker jeg det som at du gikk å møtte opp fysisk
*går å forhåndsbestiller i morgen! fy flate så rått! IV kan legge seg!
Sitat av olaPola Vis innlegg
I gta iv merker ikke politiet det om du bryter trafikkregler eller kræsjer inn i andre biler, de reagerer kun om du har våpen ute rett foran trynet på en politimann eller om du såvidt kommer borti bilen deres med din egen bil. Da er det full biljakt og om du nekter er du target practice.
Vis hele sitatet...
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Vel, dette har jo alltid vært typisk GTA mener nå jeg.
Vis hele sitatet...
Og det er jeg glad for. Vil ikke måtte stoppe foran hvert røde lys for og unngå ville biljakter hver gang. Vil heller ikke at farta skal begrenses pga dette, så slikt synes jeg GTA er veldig greit. - Så kan man jo heller lage/laste ned modifikasjoner som lager slike regler om det er ønskelig.
Sist endret av Fuzzybossen; 15. november 2012 kl. 01:45.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Det er du ikke alene om! Velkommen her til forumet forresten! Lagde du deg en bruker kun for dette?
Vis hele sitatet...
Neida, syntes bare det kunne være praktisk med bruker Står jo veldig mye morrosomt å kult her
Sist endret av NugRat; 15. november 2012 kl. 14:33.
Sitat av NugRat Vis innlegg
Neida, syntes bare det kunne være praktisk med bruker Står jo veldig mye morrosomt å kult her
Vis hele sitatet...
Ja, det gjør det. Velkommen!

Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Og det er jeg glad for. Vil ikke måtte stoppe foran hvert røde lys for og unngå ville biljakter hver gang. Vil heller ikke at farta skal begrenses pga dette, så slikt synes jeg GTA er veldig greit. - Så kan man jo heller lage/laste ned modifikasjoner som lager slike regler om det er ønskelig.
Vis hele sitatet...
Er enig med deg jeg! Hadde vært kjipt å ha samme noia for sivil i spillet som i virkeligheten.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Ja, det gjør det. Velkommen!



Er enig med deg jeg! Hadde vært kjipt å ha samme noia for sivil i spillet som i virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Ja det er sant, men hvis det først skal komme en "car chase" så kan det være noe annet en at purken bare skyter.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Glader meg sykt til dette spillet
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Ja det er sant, men hvis det først skal komme en "car chase" så kan det være noe annet en at purken bare skyter.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt enig der. Det burde variere på hvilken kriminalitet man har gjort. Feks på Mafia 2 kan man velge å betale en bot hvis man har gjort mindre kriminaliteter, noe som var veldig greit og en imponerende detalj. Det var forsåvidt litt frustrerende at man måtte følge fartsgrensa da, så jeg trekker tilbake det jeg sa om dét tidligere.
GTA V skulle blitt gjort om til et Zombie spill også Samme mapet bare mer "forlatt", med en følelse av "Walking dead" serien. Hadde vært konge
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hvor forhåndsbestilte du det? :O

Jeg gjorde det på gamestop fikk ikke noe plakat :@
Vis hele sitatet...
Jeg var også på Gamestop, dem hadde masse plakater igjen her

http://gyazo.com/652cd791261a0889cc45d69d245749cd.png?1352998382
Forhåndsbestilte det i Februar i år til PS3, gleder meg noe sykt til det kommer!
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
De har uttalt tidligere at det ikke kommer til og være mulig med kjøp av eiendommer i GTA 5. Pressfire om GTA 5

Siterer: "- Det skal ikke være mulig å kjøpe eiendom i «GTA V», men spillskaperne forskutterer at det blir en slags økonomi i spillet og «mye å gjøre»."
Vis hele sitatet...
Fuck. titegn
Noen som har tanker rundt hvorfor kjøp av eiendom ikke er med GTA IV og GTA V?
Kan det å kjøpe eiendommer ha noe innvirkning på spillet negativt / positivt? Gidder de ikke bruke tid/penger/krefter på å utvikle denne delen av spillet?

Savnet det i GTA IV vertfall. Spørs om jeg kommer til å savne det i GTA V også..
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Noen som har tanker rundt hvorfor kjøp av eiendom ikke er med GTA IV og GTA V?
Kan det å kjøpe eiendommer ha noe innvirkning på spillet negativt / positivt? Gidder de ikke bruke tid/penger/krefter på å utvikle denne delen av spillet?

Savnet det i GTA IV vertfall. Spørs om jeg kommer til å savne det i GTA V også..
Vis hele sitatet...
I GTA V tror jeg det har mest å gjøre med at hovedpersonene er rike fra før av, og trenger ikke noen nye hus osv. Men i gta sa starter du som fattig, og tjener mer penegr osv til å kjøpe hus etterverdt.
Men det hadde vært utrolig rått å kunne kjøpe hus i dette spillet da
Sist endret av iColdman; 17. november 2012 kl. 12:59.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av IGN GTA V Wiki
In GTA V, police chases are much more brutal than in previous installments, ranging from foot chases to full armored deployments, and military involvement.

There are a variety of ways to initiate a wanted level which include, drug use, assaulting, firing a weapon in public, and speeding.
Vis hele sitatet...
Dette høres jo helt awesome ut, spør du meg.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Dette høres jo helt awesome ut, spør du meg.
Vis hele sitatet...
Likte ikke delen med speeding...

da må jeg jo oppføre meg 100% og faktisk se etter de skiltene i veikanten-
Sitat av Elshop Vis innlegg
Likte ikke delen med speeding...

da må jeg jo oppføre meg 100% og faktisk se etter de skiltene i veikanten-
Vis hele sitatet...
Det er jo konge! :P
Sitat av Settoz Vis innlegg
Det er jo konge! :P
Vis hele sitatet...
Ehm, nei.

Håper også rockstar mekker noen byer som er helt lovløse.
Speeding er kult, men må jo bli uhyre upraktisk på PC. Ikke så veldig lett å styre farta når en holder inne en tast.
Om det i det hele tatt kommer til PC.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Om det i det hele tatt kommer til PC.
Vis hele sitatet...
Hei! Sånt sier vi ikke!
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Speeding er kult, men må jo bli uhyre upraktisk på PC. Ikke så veldig lett å styre farta når en holder inne en tast.
Vis hele sitatet...
Er jo bare å kjøpe seg en PS3 eller xbox controller så har du jo spake til PC`n også Mye bedre å spille med, uansett spill nesten! Spesielt bilspill..
Man kan ta dop! Hvor fett ække d! F.eks. Ta Meth og få super speed og skills en stund, for så og suge hardt i en to dagers nedtur med lite liv og dårlig kondis!
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Noen som har tanker rundt hvorfor kjøp av eiendom ikke er med GTA IV og GTA V?
Kan det å kjøpe eiendommer ha noe innvirkning på spillet negativt / positivt? Gidder de ikke bruke tid/penger/krefter på å utvikle denne delen av spillet?

Savnet det i GTA IV vertfall. Spørs om jeg kommer til å savne det i GTA V også..
Vis hele sitatet...
Æsj har de bekreftet at man ikke kan kjøpe eiendom i fem'ern? Syns det var en mangel i IV. Rett og slett fordi jeg på slutten satt igjen med altfor mye penger i spillet og hadde ikke noe å bruke det på. Liten vits i å "tjene" penger i et spill gjennom oppdrag når man ikke har guleroten at man kan bruke dem til noe.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Man kan ta dop! Hvor fett ække d! F.eks. Ta Meth og få super speed og skills en stund, for så og suge hardt i en to dagers nedtur med lite liv og dårlig kondis!
Vis hele sitatet...
Vis meg kilder!
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Vis meg kilder!
Vis hele sitatet...

http://www.ign.com/wikis/grand-theft-auto-5/Drugs


Det med meth er bare ønsketenkning fra min side.
Sist endret av CountDrugula; 19. november 2012 kl. 18:40.
Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Tror du det vil gjøre mye forskjell?


Det lanseres garantert til PC uansett en stund etter konsoll, det er jo på en måte det som er Rockstar. De melker jo markedet litt da, sitter på eksemplarer av GTA IV til PS3, Xbox OG PC...
Utrolig morsomt om man kan ta psykedelia og hele spillet ser ut som en eventyrverden med flygende elefanter og tubaspillende gulrøtter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
da er 1000 kroner brukt på ett spill jeg ikke får nyte på flere måneder! og nærmere 5000 på pc... må virkelig lære meg å spare...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
da er 1000 kroner brukt på ett spill jeg ikke får nyte på flere måneder! og nærmere 5000 på pc... må virkelig lære meg å spare...
Vis hele sitatet...
Kjøpt PC for å spille GTA V? Da får du hvertfal håpe de ender opp med å slippe det til PC. Blir vel også nærmere et år til du får spilt det også i så fall.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Kjøpt PC for å spille GTA V? Da får du hvertfal håpe de ender opp med å slippe det til PC. Blir vel også nærmere et år til du får spilt det også i så fall.
Vis hele sitatet...
oppgradert stasjonær det går da fint an å forhåndsbestille til pc, så regner med det kommer.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
oppgradert stasjonær det går da fint an å forhåndsbestille til pc, så regner med det kommer.
Vis hele sitatet...
DE ordrene blir kanselert hvis det ikke kommer til pc... Det er ialefall slik hos komplett.