Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5522
Hola, knakk opp en del slike glowsticks i alle mulige farver på Sensation på lørdag og klinte utover klærne, desverre så var klærne dyre som pokker noe jeg tenkte lite over der og da.... Fargene forsvant av seg selv egentlig etterhvert, alle uten om fra den grønne glowstick væsken.


Noen som har lykkes i og få dette av klærne før, eller kunne tenke seg en metode som funker... eneste jeg har testet så langt er vanlig vaskemaskin vask med vanlig vaske pulver....

Har googla og leita kan jeg si på forhånd lol.... Takk
Med tanke på at klærne er helt hvite(?) vil jeg tro du kan bruke blekemiddel.
Som han over sier. Legg de i en bøtte med klor og det vil bli borte.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Ja helt hvite selfølgelig

Fylle en vaske bøtte med klorin og vann og ha klærne oppi et par timer så i vaskemaskin, voila helt hvite igjen? :O
ikke la klærne ligge for lenge/for sterk blanding, da vil klærne gå i oppløsning.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Til info så fungerte ikke klor metoden... like herlige grønne glow stick væske flekker på klærne ....
Er det mulig å få se noen bilder av jævelflekkene?

Jeg hadde også trodd at klor skulle gjøre susen..
Brukte plumbo for å få vekk bremsespor fra trusa etter en vill helg, funket fett.
Prøvd å bruke alkohol på det?
Vanish?

Har fungert godt på spy, rødvin, ketchup, blod, inntørket jukseblod o.l. vanskelige flekker.
Sitat av OnklD Vis innlegg
Vanish? .
Vis hele sitatet...
STOL PÅ ROSA!
Ville hårblekemiddel (hydrogenperoksid) fungere?
Det tar vel det aller meste skulle en tro?