Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 926
Muligens gal :)
Kopparberg's Avatar
12 1
Hei

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et nytt headsett, primært til gaming og har funnet dette

--> http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603221

men tenker at jeg ikke skal velge før jeg har "konsultert oraklene" ^^
så er det noen som kan gi noen tips, til headsett av ca. samme budsjett, som dere vil anbefale/stille opp mot

setter stor pris på alle innslag takk takk
Har Siberia V2 som anbefales, det ser ikke så bra ut ute sosialt, men ser ikke ut som du trenger det heller.
Det er ikke altfor ille å gå med det.

Logitech headsettet som du nevner har god kvalitet, men er ikke like dugelig til musikk.

Siberia V2 Black/Gold Edition som jeg har egner seg godt til gaming, helt syk opplevelse i både musikk og gaming.

Razer Orca er heller ikke noe du burde se vekk fra om du skal ut i sosiallivet med det. Det er lagd for gaming og musikk, men har ikke noen mikrofon.

Min mening er at du burde gå for Siberia V2, jeg har det selv. Om du ikke liker noen av valgene mine, se litt på Sennheiser. God kvalitet uansett pris. Det blir såklart bedre jo
høyere prisen er. Som oftest i hvertfall.

Lykke til!
Kjøp deg Logitech G35, konge headsett. Mye bedre enn Siberia V2
Siberia V2 kan anbefales. Ellers har du jo Vengeance 1500 fra Corsair, som jeg nesten vil si presterer på lik linje med Siberia V2.
Hadde V2, men etter ca. år funka ikke mic'en lengre og venstre siden av headsettet funka heller ikke.
Har hørt mye bra om G35, men personlig har jeg Razer Megalodon. Jeg syntes pengene var veldig verdt det, da de sitter veldig godt og helt sjukt behagelige. Du kan modde det ganske mye også da det har en såkalt 'maelstrom'. Boks der du kan mikse og makse med bass osv. Det har også surround sound. Micen er også veldig god når man har stilt den inn riktig. Men som sagt, det ligger i ganske høy prisklasse.
▼ ... over en uke senere ... ▼
V2 funker kankje best til musikk av gaming headsetta, men ingan av de duger, så,anbefaler. V2 til gaming, gå heller for noen andre headsett til musikk, hifiklubben harn noen for under 2 tusen også nettet har jo mange
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=596155

Samme elementene som er i headsettet mitt, så kan anbefale dette på det varmeste. Solid lydkvalitet!
Micen er den samme som på headsettet til en kamerat av meg, og r av egen klasse!
Kan godt funke at siberia er et godt headsett, men gå for G35, da får du virkelig valuta for pengene, veldig god lyd, sitter godt og mange instillinger!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg ville gått for G930 (har det selv) om det ikke hadde hatt den buggen at det skrur seg av/på helt random - hele tiden o:
Ellers enn det, så er Frufsa sitt også en god løsning. Razer har også noen fine headset.
Etter min mening. Drit i surround headsettene. De er store, tunge og romfølelsen er ikke spesielt bedre.

Skal du ha noe i samme prisklasse ville jeg anbefalt Sennheiser PC-350 eller 360.

EDIT: Oops, så at Frufsa anbefalte det samme
Sist endret av ZaiRoX; 15. august 2012 kl. 12:12.
Definitivt gå for g930, har hatt det selv i et år..Knall lyd og 0 feil. Alltid lættis og stikke på dass å pisse, kjøremoped i hagen osv med headset på mens du er i skype samtalen med gutta