Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 785
hei har en Dell Vostro V131 men aner ikke hvordan jeg aktivere fingerprinteren som er på den noen som kan hjelpe?
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
hei har en Dell Vostro V131 men aner ikke hvordan jeg aktivere fingerprinteren som er på den noen som kan hjelpe?
Vis hele sitatet...
SkolePC? Driverne er som regel ikke installert på skolePC'er, og kan hentes fra Dell's nettsider.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
SkolePC? Driverne er som regel ikke installert på skolePC'er, og kan hentes fra Dell's nettsider.
Vis hele sitatet...
ja det er skole pcn til dama faktisk sitter å kjeder meg å tenkte det ville vere noe å gjøre å få den opp :P takk for hjelpen
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
ja det er skole pcn til dama faktisk sitter å kjeder meg å tenkte det ville vere noe å gjøre å få den opp :P takk for hjelpen
Vis hele sitatet...
Problemet igjen her blir jo at du må ha administrative rettigheter til å installere dette.
jo men er på adminbrukeren burde ikke det holde?
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
jo men er på adminbrukeren burde ikke det holde?
Vis hele sitatet...
Ja, da skal det ikke være noe problem.

Virker som det varierer litt fra skole til skole om elevene får administrative rettigheter eller ikke. Der jeg jobbet tidligere fikk ikke elevene dette.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ja, da skal det ikke være noe problem.

Virker som det varierer litt fra skole til skole om elevene får administrative rettigheter eller ikke. Der jeg jobbet tidligere fikk ikke elevene dette.
Vis hele sitatet...
hmm ok nei er admin på denne takk for hjelpen btw

går det foresten å legge til flere fingerprints eller bare et?
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
hmm ok nei er admin på denne takk for hjelpen btw

går det foresten å legge til flere fingerprints eller bare et?
Vis hele sitatet...
Kan fint legge til flere.