Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1944
Heisann!

Via jobben (skjermet psykiatrisk avd.) har jeg nå blitt meldt opp på ett medisinkurs, for så å ha en prøvelignende greie hvor man må bestå for å håndtere medisiner, diverse utstyr og slikt. Tingen er at kurset er til fredagen, og prøven på mandag. Dette er utrolig kort tid, men ikke noe jeg får gjort noe med.

Det jeg lurer på er om det er noen freaks som har bestått denne prøven? Er opptatt hele helgen, så har ikke mulighet til å lese med unntak av selve kurset på 6timer. Lurer litt på hva jeg bør fokusere på, og om noen vet konsekvenser av å stryke på en sånn prøve?

På forhånd takk!
Disse kursene er litt forskjellige fra kommune til kommune, men jeg har aldri hørt om noen som har strøket på de.
Bare å følge godt med under kurset så går det nok bra.

Konsekvensene av å stryke er at du ikke får dele ut medisiner på din arbeidplass.