Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 952
En liten men alvorlig bug i flunkende nye Nero 6 kan få katastrofale følger, og i verste fall slette alt innhold på harddisken din.

Ahead Nero har nettopp lansert versjon 6 av sitt populære Nero-program, som nå ikke bare brenner CD- og DVD-plater, men også inneholder en rekke applikasjoner for lydmiksing og video.
Nå viser det seg at Nero Recode, en applikasjon som komprimerer video fra blant annet DVD-plater, inneholder en fiffig funksjon som i verste tilfelle kan resultere i at du mister alle filene på datamaskinen din.

Kilde: ITavisen
Ja da er det bare å vente på en fix da..
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Eller la vær å velge c som temp dir
Jeg lasta ned nero 6.0.0.9

Er det siste verson av nero.har nemlig ikke instalert den enda, og gjør heller ikke det vis det er den bøgga versonen
Better than thou.
Har jo ikke noe å si så lenge du ikke bruker Recode programmet.
Var det jeg mente.Desuten var det Recode programmet en beta eller hva det nå var jeg leste

Edit:drømte at jeg brukte dette programmet i natt.alt på disken forsvant, å det var også umulig å bruke disken etterpå.Gla det var en drøm.heh
Sist endret av Darris; 3. august 2003 kl. 11:05.
Opprinnelig postet av Darris
Edit:drømte at jeg brukte dette programmet i natt.alt på disken forsvant, å det var også umulig å bruke disken etterpå.Gla det var en drøm.heh
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som en drøm mer som ett mareritt
man er vel passe tam i hue om man velger c: som tempdir.
▼ ... over en uke senere ... ▼
man er vel passe tam i hue om man velger c: som tempdir.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Ett annet problem er at tidlige revisjoner av Windows 95 legger swapfilen i CTEMP - om Nero 6 brukes der ville det slette den (en annen liten bug i Windows - feil med tillatelser etc) og dermed kræsje hele systemet.

I teorien min ihvertfall. I min lille verden.