Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1429
Jeg skulle jo selvfølgelig leke meg og tweake litt på win2k pcen her forleden, det endte med at jeg ikke klarte å bote opp, jeg kommer til den win2k farge greien, den loader ferdig og der står den, jeg har prøvd å bruke emergency et.eller.annet med startopp diskettene til win2k et par ganger, uten hell....

klarer fint å komme inn i safe mode... sitter her med 16 farger og internett ;P
hvertfall, noen som vet om win2k tar auto backup hver gang pcen starter eller noe lignende?
Takker for all hjelp!
Hm.. det hjelper hvis du sier nøyaktig hva du prøvde på da du lekte deg. Men en gang registeret mitt var fucka så sletta jeg bare hele driten og lot windows lage et nytt..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Er det ikke noe som heter "last know good boot" eller noe sånt? På start-menyen (F8)?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Riktig OndSofa, men tror du den funket? Neida...
dephiz, jeg tweaket litt rundt i et program som heter Xteq X-Setup.
Prøvde meg på noen WinNT Workstation og Server tweaks, bedre ytelse vistnok, når du slettet hele registeret, måtte du legge inn serial og slikt på nytt da,?
noob killer
elukS's Avatar
"Last known good configuration" virker bare hvis du ikke har boota maskina en eller flere ganger etter at du fucka den opp... (og som regel ikke da heller)

Bummer

eluks = MCP Win 2k PRO