Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 50760
Very Important Pyrotechnician
Nettbank? Overfør penger fra banken din til paypalkontoen. Klikk på "top up", der står det kontonummer og betalings ID du må merke betalingen med. Overfør noen kroner ekstra hvis kursen forandres for det går et par dager. Da skal du kunne betale uten kort.
Sitat av Snøfokk Vis innlegg
Nettbank? Overfør penger fra banken din til paypalkontoen. Klikk på "top up", der står det kontonummer og betalings ID du må merke betalingen med. Overfør noen kroner ekstra hvis kursen forandres for det går et par dager. Da skal du kunne betale uten kort.
Vis hele sitatet...
Ja er sånn jeg overfører til vanelig, har gjort det mangen ganger,
Har mer en nok penger innpå paypal accounten min til å betale abonomanget også så er ikke det det går på...

Jeg skriver inn navnet mitt , bruker navn osv så trykker jeg continue,
Så står det "Step 2: Redirecting to PayPal... aboute paypal "++

så når jeg har trykket continue på step 2 å logget inn på paypal accounten min så kommer dette opp:
(Trykk på bilde for å få det større)

her er det jeg får problemer.

Men takk for svar

Edit: hadde fått e-mail fra passfire etter at jeg postet den første posten her,
har spurt etter konto nr som jeg kan betale til,så det ser ut som de går greit alikevell trenger ikke mer hjelp her nå tror jeg,
skal si i fra hvordan det går å om jeg eventuelt trenger mer hjelp. takk for all hjelp til nå
Sist endret av Bowman; 3. januar 2010 kl. 07:23.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Viss ikke passfire kan hjelpe deg i den saken, så er det vanskelig for oss å gjøre det
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Sitat av Bowman Vis innlegg
noe jeg ikke har siden jeg har visa electron,
er det noen som vet om det er en vei uten om?
Setter stor pris på svar!
Vis hele sitatet...
Visa Electron fungerer ikke til netthandel! Kun Amazon som jeg har hørt om kan bruke det, tungvindt system.
Bruke heller Paypal ja, og overfør pengene dit med nettbank.
Sitat av Pyro Anders Vis innlegg
Visa Electron fungerer ikke til netthandel! Kun Amazon som jeg har hørt om kan bruke det, tungvindt system.
Bruke heller Paypal ja, og overfør pengene dit med nettbank.
Vis hele sitatet...
Beklager hvis jeg har skrevet litt rotete, har hatt å brukt paypal å nettbank i 2år nå,
Så det var ikke det som var problemet, går kjempe fint å ha paypal selv om du har electron

Etter at jeg hadde registret meg, skrevet inn brukernavnet å gått videre til paypal så fikk jeg en e-post med passord til brukernavnet mitt,
Så når jeg ikke fikk til å betale så sendte melding til der jeg fikk meldig fra passfire fraå forklarte hvorfor jeg ikke kunne betale,
pga at jeg ikke hadde vertefiserings nr osv,
å så spurte jeg om jeg kunne får et paypal kontonr/e-post adresse som jeg betalte til via paypal,
f
ikk epost adresse/konto nr tidligere i kveld å jeg betalte for et par timer siden, venter på at de skal få fikset det nå.

Up: Mente ikke at noen skulle rette opp i alle problemene mine med registreringen min,
men vet at det er flere her som er medlem på passfire så tenkte å høre om noen noen her hadde hatt det samme problemet,

Takk for alle svar å all hjelp, ser som sagt ut som at det har ordnet seg nå
Sist endret av Bowman; 3. januar 2010 kl. 22:36.
▼ ... over en måned senere ... ▼
kjedelig streiting
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Ja, men det kommer sikkert ikke til å vare så alt for lenge.
Vertfall ikke via nettet.

For et år siden bestilte jeg en sekk KNO3, men fikk levert en sekk magnesiumsulfat om jeg husker riktig.

Dette var ikke lenge før nyttår og det førte selvfølgelig til at jeg fikk problemer pga. dårlig tid til å forberede meg osv.

Derfor lot jeg være å betale regningen kun for å provosere.

Etter en stund fikk jeg en giro i posten hvor navnet mitt stod etterfølgende av denne adressen: Navnet på byen jeg bor i og "Afghanistan?"

Derfor tror jeg at vi burde ta et hint.
Vis hele sitatet...
Ser at en sekk der koster ca 700 inkl MVA. Hvor mye er portoen på? Enten med Tollpost eller posten?
Var inne å sjekka på tollpostssider, men de hadde ingen fraktkalkulator.
I værste fall så får jeg høre med noen av de andre folka i "bransjen" dems. Mulig de er litt billigere.

http://bildr.no/view/599643
Sist endret av legalize_it; 2. mars 2010 kl. 14:34.
jeg betaler 200+moms i frakt tilØstfold
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Ser at en sekk der koster ca 700 inkl MVA. Hvor mye er portoen på? Enten med Tollpost eller posten?
Var inne å sjekka på tollpostssider, men de hadde ingen fraktkalkulator.
I værste fall så får jeg høre med noen av de andre folka i "bransjen" dems. Mulig de er litt billigere.

http://bildr.no/view/599643
Vis hele sitatet...
Sekken kostet ikke så mye når jeg kjøpte den.
Den ble levert av tollpost, rett på døra.

Om jeg ikke husker helt feil så ble den totale kostnaden på 25 førnøyelige kilo KNO3 i overkant av 800 kroner.
265.- frakt
65.- ekspedisjonsgebyr.
+ moms var det akkurat, krysset av for posten, men sendes med tollpost uansett.
Sist endret av PyroMann; 2. mars 2010 kl. 21:57.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
HøyRisiko Psykopat
▼ ... noen måneder senere ... ▼
www.sagitta.se
de selger laboratorieutstyr

btw hvilken nettside var det som solgte billige shells etc?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Eska Vis innlegg
www.sagitta.se
de selger laboratorieutstyr

btw hvilken nettside var det som solgte billige shells etc?
Vis hele sitatet...
Anbefaler sagitta!! Billige varer og super kvalitet

-
http://www.pyrocreations.com/ ? (anbefales også)
Sist endret av Thoryllo; 25. august 2010 kl. 16:54.
Sitat av Eska Vis innlegg
Vis hele sitatet...
TUSEN TAKK! Holder på å lage labb så den kom presis når det trengtes!
Men en liten ting er at en må kjøpe glass i bulk, jeg tenger ikke 24 stk 100ml erlenmeyerkolber! Men til den prisen bryr jeg meg ikke spesiellt mye...
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
http://www.pyrocreations.com/ ? (anbefales også)
Vis hele sitatet...
nei er ikke den : / eneste jeg husker fra den siden hvor de solgte billige shells var en sterk rød farge... det kan være mye det XD
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Vis hele sitatet...
TAKK! NitroFis nå ble jeg glad.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
hallais, da har jeg kjøpt lunte og betalt med ebay fra denne siden:
http://www.hobbychemicalsdirect.page.tl/

Kjøpte 5m Green Visco Fuse 2.2mm waterproof 30sec/fot

Anbefales på det sterkeste! Muligens litt dyr frakt, men det tok 2 dager så hadde jeg den.
Sist endret av kvarburg; 15. april 2011 kl. 15:32.
betalte med ebay?
Sitat av zevz Vis innlegg
betalte med ebay?
Vis hele sitatet...
haha, jeg mente selvfølgelig PayPal :P
Sist endret av kvarburg; 15. april 2011 kl. 15:54.