Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 14037
Nylig kjøpt Modern warfare som kom ut idag. Problemet er at den ikke vil komme lengere på nedlastningen enn «kopierer tillegg» Funket fint å laste den ned på samboeren min sin maskin.

Vi kjøpte 2 av spillene. Har noen vært borti det sammen?

Den «kopierer tillegg» går bare på repeat hele tiden....
Ja, har opplevd trøbbel på ps4, dette ordnet jeg med å gjenopprette databasen i sikkerhetsmodus. Her står det forklart hvordan du går inn i sikkerhetsmodus på ps4 og gjenoppretter databasen.
Okei takk. Skrudd av den nå og i følge guiden så skal jeg holde inne knappen til det kommer to kjappe pipe lyder, men skrur jo på maskina med en gang bare? Og får den ikke i sikkerhetsmodus som anvist.

Fikk det til nå ��

Fikk gjenopprettet database, men likevel så fortsetter den med akkurat det samme..
Sist endret av Flaskepost_; 25. oktober 2019 kl. 16:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.