Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1090
Hei,
For ca. 3 uker siden så kjøpte vi en acer aspire 6920G på telebutikken tror jeg det var.
Men uansett, nå nekter den å slå seg på, og selvfølgelig for at acer skulle være "smarte" ga de ikke en cd, men du må trykke F10 i oppstarten for å komme til gjenopretting.
Men det fungerer veldig dårlig, ettersom jeg ikke kommer meg dit.
Har en backup i Hirens, men backupen ligger på en western digital 320 GB disk som hirens ikke finner.
Klarer å boote fra hirens platen.
Kommer meg ikke inn i sikkermodus i Windows.
Men, det er en sånn medie funskion så jeg slipper å starte hele maskinen og kun får den media center oplegget, det virker som det fungerer.
Ble litt rotete men får håpe dere forstår.
Uheldigvis trenger jeg også den maskinen på skolen, så er extra dumt at det skjer akkurat nå.

Mvh. Magnus


Edit:

Slo den på i morges å glemte å slå den av igjen.
Hadde strømkabelen i.
Har også instillinger som gjør at den ikke skal slå seg av eller dvalemodus, men skal stå slik jeg forlot den når strømmen er tilkoblet.
Men når jeg kom hjem var den av, og mamma har ikke rørt maskinen.
Sist endret av throwaway72; 2. september 2008 kl. 18:49.
Unnskyld, tittelen er feil.
Maskinen min er en Acer Aspire 6920G ikke 6930G
Prøv ALT+F10
Sitat av Nasse
Prøv ALT+F10
Vis hele sitatet...
Nei, det fungerte ikke
Står vel kanskje noe om det i manualen, eller så er det vell bare til å høre me dem der du kjøpte pc'n? : ) Har akkorat samme pc selv, takk gud for at det ikke har skjedd med min <3
Ringer til Acer support i morgen, får høre hva de sier.
Hvis ikke det hjelper så må jeg sende den inn, noe jeg vurderer pga. et "hakk" i skjermen på baksiden.
Skogland, du er heldig du da, eller så er jeg uheldig.
Noen som vet ca. hvor lang tid Acer bruker?
Rundt 2-3 uker?