Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1281
Asosial introvert
Duckie's Avatar

HTML-kode

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/atEOPYTjmAs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Jeg laget denne filmen i dag, vet den er elendig synket i forhold til beaten. Vil egentlig bare at folk skal se den og lese hva de syns om denne intense blinkinga . Best effekt om det er helt mørkt i rommet og du har videoen på fullskjerm.

EDIT: http://www.youtube.com/embed/atEOPYTjmAs
Sist endret av Duckie; 16. august 2012 kl. 23:02.
Ser ikke helt vitsen. Eneste konsekvens av og se dette er at jeg blir liggende og skumme ut av kjeften halveis inn i videoen.
Er dette noe nye greier? Kanskje jeg burde vært fjern?
Vell.. Hva jeg syntes om den intense blinkinga i et mørkt rom med lys skjerm var vell at det gjorde vondt i øya..
Du legger frem det her på skryteplassen som en "epilepsifremkallende video", men tar forbehold og fraskriver deg alt ansvar for hva som skjer, og advarer folk som har hatt epileptiske anfall før mot å se den. Du vil fremkalle epilepsi, men nekter å ta ansvar. Det her er vel hykleri på sitt fineste!

Eller, har jeg misforstått helt? Hva er poenget?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av McLovin Vis innlegg
Du legger frem det her på skryteplassen som en "epilepsifremkallende video", men tar forbehold og fraskriver deg alt ansvar for hva som skjer, og advarer folk som har hatt epileptiske anfall før mot å se den. Du vil fremkalle epilepsi, men nekter å ta ansvar. Det her er vel hykleri på sitt fineste!

Eller, har jeg misforstått helt? Hva er poenget?
Vis hele sitatet...
Tror at tittelen hans er bare litt overdrevet, fks: "Denne låta tripper du så syyyykt av" Alle vet jo at du ikke faktisk tripper av låta, catch my drift?

Og han advarer fordi videoen kan trigge anfall, for folk som faktisk har epilepsi.
Ser seriøst ikke greia, du har lagt noen forferdelig dårlige animasjoner av en vaskebjørn oppå et megaharry bilde av noen spritflasker og et slagord som passer seg best som ei tattovering man våkner opp med over skuldrene etter ei alt for heavy natt på harryfylla på aya napa, dette har du så spedd ut med å blinke mellom forskjellige farger i den høyeste hastigheten du klarte, godt akkompagnert av tidenes mest oppbrukte og harry lan/bygdefyllalåt.

Bravo!
Sist endret av elkjip; 17. august 2012 kl. 11:38.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
Ja, tittelen på tråden er vel litt oppskrytt. Det er jo strengt tatt ikke noen video heller. Tenkte at noen her ville synes at det på et eller annet vis var 'kult', men ble visst ikke sånn.

Dere har også fullstendig rett når dere sier at det er en oppbrukt låt, det ER et drittharry bilde og vaskebjørnanimasjonene er lame. Ikke som en unnskyldning eller noe, men vil bare påpeke at dette er hastverksarbeid av diverse grunner.
Er du helt fjern?
Jeg har ikke ord engang, bare utter shit, all the way...
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Ja, tittelen på tråden er vel litt oppskrytt. Det er jo strengt tatt ikke noen video heller. Tenkte at noen her ville synes at det på et eller annet vis var 'kult', men ble visst ikke sånn.

Dere har også fullstendig rett når dere sier at det er en oppbrukt låt, det ER et drittharry bilde og vaskebjørnanimasjonene er lame. Ikke som en unnskyldning eller noe, men vil bare påpeke at dette er hastverksarbeid av diverse grunner.
Vis hele sitatet...
Hvis du også er enig i at den er elendig, hvorfor postet du den her i utgangspunktet?
Jeg syntes at det var tøft men blinkinga. Tydligvis er det vel bare meg ? dog, nice låt
Likte den ganske godt jeg!
Good work !