Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3814
Hei.

Er i det rastløse hjørnet for tida, og har i år gleden av en laaaang sommerferie. Vil gjerne prøve noe nytt denne ferien; interrail alene. om noen kan dele noe fra egne erfaringer vil det være til stor hjelp for meg

Jeg har togloffet litt tidligere, men det var med familien. På denne turen er jeg ute etter å møte damer, bli kjent med nye mennesker og ta meg en fest! Er det vanskelig å møte likesinnede på f.eks hostels i storbyene? Er ikke sjenert og har ikke vanskelig for å prate med folk.

Er åpen for alt på denne turen, men vil gjerne innom Danmark, Tyskland, Belgia og Nederland pluss evt. mer. Jeg liker å ta ting litt på sparket.

Takker for svar
Danmark og Tyskland er vanskelig å unngå hvis du reiser fra Norge. :-) Selv reiste jeg mye alene på interrail på 80- og 90-tallet. Det du bør være obs på er at de fleste tog unntatt lokaltog krever reservasjon og ofte et pristillegg for å bli med.
Kult! Var på to turer alene selv med interrail for noen år siden, da var jeg en heller sjenert type og hadde null problem med å bli kjent med folk på hoteller rundt om. Ofte jeg ble kjent med noen i det jeg pakket ut tingene mine og fant senga osv.
Som han over meg sier er det viktig å tenke på det med reservasjonene kan bli dyrt etterhvert. Ellers er den interrail appen et must, super og planlegge med pluss den sier om reservasjon er nødvendig!
Ellers tror jeg og planen om å ta så mye som mulig på sparket er lur, man vet aldri når man møter noen man klikker med.
Om det er noe mer spesifikt du lurer på er det bare å spørre, føler jeg lærte en del ila turene mine.