Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1198
Hei freaks!

Jeg har ett problem med mappevisning i Windows 7 etter jeg innstallerte noen oppdateringer som har ventet en god stund.

Jeg vil vise ikoner som ekstra store ikoner men hver gang jeg forandrer dette går de tilbake til detaljer (listevisning) automatisk etter jeg klikker meg ut og inn av mappen. Noen som har hatt lignende problem eller vet hvordan dette løses?


Har prøvd mappealternativer og systemkonfigurasjon men finner ikke årsaken til det der.

Har ett problem til, hver gang jeg skal laste opp bilder på nettet så virker det som windows utforsker har plasseringene helt feil, den finner ikke filer på skrivebordet når de ligger på skrivebordet, litt vanskelig å forstå? Altså, jeg ser filene ligger på skrivebordet men win utforsker finner de ikke.

http://i.imgur.com/zgnmW3H.jpg/
Sist endret av Marrokk; 10. januar 2015 kl. 18:23.
Velg først visningen du ønsker og trykk deretter F10.

Velg så:

Tools
Foldes options
View - Gjør her en endring og sett tilbake slik at Apply to folders "lyser" og trykk deretter "apply to folders" Da vil den huske visningsinnstillingene heretter for de fleste mappene.
Trådstarter
27 4
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Velg først visningen du ønsker og trykk deretter F10.

Velg så:

Tools
Foldes options
View - Gjør her en endring og sett tilbake slik at Apply to folders "lyser" og trykk deretter "apply to folders" Da vil den nå huske visningsinnstillingene heretter for de fleste mappene.
Vis hele sitatet...
Takk Fuzzy! Det hjalp, nå går det endelig litt raskere å finne frem