Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1286
Heisann freaks!

Jeg har et problem i min µTorrent (v3.4.2) der jeg prøver å velge en av de nedlastende torrentene, men torrenten blir markert med en 'gjennomsiktig farge' istedet for den vanlige [COLOR="RoyalBlue"]'blå fargen'[/COLOR]. Som dere ser på [COLOR="RoyalBlue"]'dette'[/COLOR] bilder så er torrenten merket, og man kan se filer som den inneholder + man kan stoppe/forkaste den. Det er sikkert en enkel forklaring, og sikkert bare til å re-installere programmet, men lurer litt på hva som kan forårsake dette
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
I det bildet der holder den fremdeles på å gå igjennom dataene denne torrenten laster ned, avhengig av hvor stor filen er kan det ta litt tid.
Man ser dette ved at progressbaren sier "Sjekket 1.5%" som vil si at den bare har gått igjennom 1,5% av torrentinnholdet, så fort den har fått sjekket alt vil den gå over i seeding/download modus så fremt den har peers å koble seg til.
Ja det vet jeg, men dette bildet var bare for å illustrere problemet. Når torrenten er ferdig skjekket kan jeg fremdeles ikke "markere" torrenten, altså slik at den blir blå. Dette er jo ikke noe stort problem, bare litt irritabelt at jeg ikke tror jeg får markert den hele tiden
Kane det ikke være en feil i et sted i nedlastingen? Eller at det er noe feil med disken, slik at µTorrent sliter med å få tilgang? Dette er bare et par tanker, og ingen fasit...
Alle tanker er velkommne Programmer kjører helt feilfritt og normalt, det eneste som ikke stemmer er at torrentene ikke får en blå bakgrunn (Som illustrert på bilde Nr. 2) når jeg markerer dem. Jeg klarer å markere torrentene (Som illustrert på bilde Nr. 1), men de forblir med hvit bakgrunn slik at det er vanskelig å se hvilken torrent som er markert