Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5589
Hvor kan jeg bestille et profesjonelt laget falsk bank-kort.

Hensikten er ikke å betale med det, men heller bruke det som legitimasjon.

Jeg er rimelig sikker på at det er flere i Norge som selger slikt, men finner ikke frem til deres sider.

Førerkort fra Øst-Europa eller ID nasjonale kort er jeg ikke interessert i.

Har du tips? PM om du vil holde det lavt.
Neglelakkfjerner får iallefall vekk den gamle teksten på kortet (du må teipe over sølvmerket og magnetstripa!). Etter dette trenger du en laserprinter og litt fantasi
Trådstarter
86 7
Sitat av extreme-501 Vis innlegg
Neglelakkfjerner får iallefall vekk den gamle teksten på kortet (du må teipe over sølvmerket og magnetstripa!). Etter dette trenger du en laserprinter og litt fantasi
Vis hele sitatet...
Det blir ikke bra nok. Jeg trodde virkelig det var et norsk marked for sånt, åpent også.
Sitat av Khan17 Vis innlegg
Det blir ikke bra nok. Jeg trodde virkelig det var et norsk marked for sånt, åpent også.
Vis hele sitatet...
Er da norsk marked for slikt, lukket og jævla dyrt.

Btw, hvis førerkort funker er det mange som gjør slikt. Bankkort er dyrere og verre.
Sist endret av Bruflat; 2. oktober 2014 kl. 05:58.
Husker det var en svensk side man kunne bestille fake førerkort noen få år tilbake, om den fremdeles er oppe og går vet jeg ikke da jeg ikke husker navnet :P
Men husker de sendte til Norge også, men var ganske stive priser da.
Trådstarter
86 7
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Er da norsk marked for slikt, lukket og jævla dyrt.

Btw, hvis førerkort funker er det mange som gjør slikt. Bankkort er dyrere og verre.
Vis hele sitatet...
Med førerkort mener du et norskt førerkort da?

Å bruke førerkort fra øst-europa idag er som å bruke ID-kort fra Honolulu.
Utrolig mange steder man får kjøpt forfalska amerikanske førerkort. Få nordmenn som har peiling å hvordan de bør se ut, så det kan da fungere.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Litt sketchy siden dette er mitt første innlegg, men jeg kjøpte et nederlandsk førerkort noen uker siden. Fyren selger også tyske og nederlandske ID kort, svenskt førerkort, og andre typer førerkort. Han selger ikke det nyeste norske førerkortet, men pre-2006 modellen. De nyeste førerkortene er for vanskelige å lage perfekte. Har brukt førerkortet på butikken og studentutesteder, men ikke turt å bruke det på polet enda.

Kostet meg dog kr2000, han tar kun bitcoins. Ser veldig sketchy ut, var veldig redd jeg ikke skulle få noe, men jeg fikk utrolig nok førerkortet i posten. Hvis du tenker litt etter gir det mening, han har kun eldre modeller, og kun noen få typer. Hadde han villet svindle hadde han jo hatt enda flere typer på nettsiden siden han uansett ikke lager dem.

Jeg kjøpte fra flawlessfakeids.com, han sender bilde av et eksempelkort med ditt navn og epost på en lapp og dato ved siden av på bildet. Er også UV lysstempler på førerkortene.
I utgangspunktet er vel det kun utenlandsk pass og europeisk ID-kort som er godkjent legitimasjon (?).
Samme som når nordmenn er i utlandet, er det kun vårt pass (og det fremtidige norske nasjonale ID-kortet) som vil være gyldig legitimasjon.

Vinmonopolet er vel rimelig streng med ID-kontroll også, så de har vel pugget regelverket rundt dette... Mest antagelser fra min side da...

EDIT: Svarte i feil tråd her, men svaret mitt var overraskende relevant her også
Sist endret av m0nte; 10. november 2014 kl. 14:29.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Jeg kjøpte førerkort registrert i Georgia i USA på den gamle SilkRoad2.0 . Jeg har ikke lappen, har ikke hatt noe traffikalt grunnkurs eller kjøretimer, men de 3 gangene jeg ble stoppet av politiet, var førerkortet gyldig
Det fins sikkert lignende på noen av marketplacene som er fortsatt oppe, det er nok verdt å se.
Regner med du har rimelig perfekt engelsk da hvis de bare lot deg kjøre videre.
Blir uansett morsomt den dagen du plutselig står der med et regresskrav og eventuell fengselsstraff.
Eclipze man kan jo si man bodde noen år i america