Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1172
Hei!

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et Antec skeleton kabinett? (i Norge)
Syns det ser så sykt awesome ut, og ettersom det PC-prosjektet jeg holder på med nå straks er ferdig, så må jeg jo få henge fingrene i noe nytt :-)
0step0p's Avatar
Trådstarter
64 3
Mini versjonen på lager, men ikke den andre. Så vidt jeg vet har vell Skeleton gått ut av produksjon, så er vanskelig å få fatt på et :-P
sertifisert idiot
har det kabinettet på loftet nå ser awesome ut, men samler myyyyye støv :O
Det er jo ikke laget for å bruke som et vanlig kabinett, det er laget mer som en "testbench", altså at der går raskt å bytte på deler.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Det er jo ikke laget for å bruke som et vanlig kabinett, det er laget mer som en "testbench", altså at der går raskt å bytte på deler.
Vis hele sitatet...
her er jeg uenig med deg, det jeg har lest om kabinettet er at det er VANSKELIG og bygge i, en test bench er en mye mer åpen løsning
Sitat av Frufsa Vis innlegg
her er jeg uenig med deg, det jeg har lest om kabinettet er at det er VANSKELIG og bygge i, en test bench er en mye mer åpen løsning
Vis hele sitatet...
En dårlig bygd bil kan fortsatt kalles en bil.
sertifisert idiot
ikke spess vanskelig å bygge i, men fungerer nok best som testbenk ja
men ser jo jævlig kult ut da, og kjøler bra beste med kabinettet er at du kan dra ut hele underdelen, og da blire superenkelt å sette alt sammen
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Vil ikke dette vær en støvmagnet? Samt ekstremt utsatt for søling o.l ?