Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1659
kan noen hjelpe meg skal kjøpe ny starsjonær pc fra komplett som kan spille battlefield 3. den må også være rask til å sørfe. her er den jeg satt i sammen.

Varenr.:649624
Ahead Nero 10 Essentials OEM
CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD
PC BOX LARGE
QPAD FH Komplett L.E.
NZXT Phantom Special Edition Sort/Orange
Corsair TX V2 650W PSU
ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155
Intel® Core i5-2500K Processor
Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9
Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX
Corsair SSD Force Series 3, 120GB
Seagate Barracuda® 7200.12 1TB
Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S
Microsoft SideWinder X4 Keyboard USB
BenQ 24" LCD G2420HD
MS COA Label Windows Home Premium 7
MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit
MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic
Battlefield 3
Garanti 3 år - Sende inn
Hvilken komplett pc er dette? Hvorfor bare ikke linke til den? Hvorfor ikke bygge selv?
Ja den kan kjøre BF8.
Jaaaa den holder.....
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hvilken komplett pc er dette? Hvorfor bare ikke linke til den? Hvorfor ikke bygge selv?
Vis hele sitatet...
kan ikke linke har ikke bruker på komplett. det er en pc jeg satt sammen selv ved å bruke denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10502
den jeg satt sammen koster 13.334kr
vil ikke bygge selv er bare 12år tror ikke jeg klarer heller.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Husk komplett tar noen lapper for å sette den sammen
Har du ikke noen venner som kan hjelpe deg da? Du skjønner, komplett tjener godt på og bygge!
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Har du ikke noen venner som kan hjelpe deg da? Du skjønner, komplett tjener godt på og bygge!
Vis hele sitatet...
ingen i klassen min kan noe om pcer men hvor mye koster det for at komplett bygger den????
Hvis ikke jeg tar helt feil trur jeg 3-4 hundre.
Har du ikke en far som kan hjelpe deg, eller søsken?
ett annet spørsmål kan den kjøre bf3 på full grafikk?? (tror ikke det selv)
Sitat av 123ipad123 Vis innlegg
ett annet spørsmål kan den kjøre bf3 på full grafikk?? (tror ikke det selv)
Vis hele sitatet...
Ja det klarer den. Det er spørs hvor mange frames du får, men du skal nok ikke merke noe lag.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Har du ikke en far som kan hjelpe deg, eller søsken?
Vis hele sitatet...
faren min kan ikke hjelpe meg og tror ikke storebror vi hjelpe meg han hater meg!!
Sitat av 123ipad123 Vis innlegg
faren min kan ikke hjelpe meg og tror ikke storebror vi hjelpe meg han hater meg!!
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan ikke faren din hjelpe deg? Jeg er sikker på at han skjønner instruksjonene for å sette sammen en PC. Og bare fordi broren din plager deg eller hva det er han gjør, så er jeg ganske sikker på at han ikke hater deg.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Hvorfor kan ikke faren din hjelpe deg? Jeg er sikker på at han skjønner instruksjonene for å sette sammen en PC. Og bare fordi broren din plager deg eller hva det er han gjør, så er jeg ganske sikker på at han ikke hater deg.
Vis hele sitatet...
jeg har et spørsmål. er det lett å sette sammen denne pcen hvis jeg kjøper hvær del sepperat???
Sitat av 123ipad123 Vis innlegg
faren min kan ikke hjelpe meg og tror ikke storebror vi hjelpe meg han hater meg!!
Vis hele sitatet...

Les instruksjonene, se på tutorials på youtube og det skal gå helt fint og bygge selv
'' er dette en bra pc?? kan den spille battlefield 3? ''

Jeg tviler sterkt på at pcen kan SPILLE BF3, men om den kjører det, ja det er en annen sak
Sist endret av EliteBook; 11. desember 2011 kl. 20:59.
[quote=EliteBook;2374507]'' er dette en bra pc?? kan den spille battlefield 3? ''

Jeg tviler sterkt på at pcen kan SPILLE BF3, men om den kjører det, ja det er en annen sak ;

tviler du jeg er ganske sikker på at den kan spille bf3

Sitat av Magnisx Vis innlegg
Les instruksjonene, se på tutorials på youtube og det skal gå helt fint og bygge selv
Vis hele sitatet...
hvor finner man instruksjonene føller de med i kabinettet???
Det finnes masse flotte guider rundtom på nettet som tar ting for seg i "step by step" metode på engelsk.

Men om du er usikker på hvordan man setter sammen en datamaskin, kan det vel være at det kanskje er like greit å få komplett å sett den sammen. Om du er helt blank og ganske redd for å ødelegge, må vel det anbefales å be komplett om å gjøre det.

Om det er noe galt med datamaskinen når du får den fra komplett, kan du sende hele greia tilbake til dem, å få den fiksa. Om du setter sammen selv og ikke er sikker på hva du gjør og ødelegger noe, helt ufrivillig, kan de slå seg vrang.

Lærte selv hvordan jeg satte sammen maskiner ved å lese guider på nett..!

Om du vil gjøre det selv må du ha tålmodighet..! Les guides og spør på hardware forumet her, eller andre relaterte forums.

Lykke til!

P.s Med hovedkortet følger en bruksanvisning for hovedkortet. Det kommer vanlighvis ikke noe serlig detaljerte bruksanvisninger med kabinettet. Men om du velger korrekt kabinett er i hvertfall ledningene godt merket, og man kan lett se hvor man plasserer fester til hovedkort.

For å finne guides søker du bare på Google!
Sist endret av winkeesalami; 11. desember 2011 kl. 21:10.
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Det finnes masse flotte guider rundtom på nettet som tar ting for seg i "step by step" metode på engelsk.

Men om du er usikker på hvordan man setter sammen en datamaskin, kan det vel være at det kanskje er like greit å få komplett å sett den sammen. Om du er helt blank og ganske redd for å ødelegge, må vel det anbefales å be komplett om å gjøre det.

Om det er noe galt med datamaskinen når du får den fra komplett, kan du sende hele greia tilbake til dem, å få den fiksa. Om du setter sammen selv og ikke er sikker på hva du gjør og ødelegger noe, helt ufrivillig, kan de slå seg vrang.

Lærte selv hvordan jeg satte sammen maskiner ved å lese guider på nett..!

Om du vil gjøre det selv må du ha tålmodighet..! Les guides og spør på hardware forumet her, eller andre relaterte forums.

Lykke til!

P.s Med hovedkortet følger en bruksanvisning for hovedkortet. Det kommer vanlighvis ikke noe serlig detaljerte bruksanvisninger med kabinettet. Men om du velger korrekt kabinett er i hvertfall ledningene godt merket.

For å finne guides søker du bare på Google!
Vis hele sitatet...
takk for hjelpen tror jeg lar komplett gjøre det føler at det er tryggere.
[quote=123ipad123;2374510]
Sitat av EliteBook Vis innlegg
'' er dette en bra pc?? kan den spille battlefield 3? ''

Jeg tviler sterkt på at pcen kan SPILLE BF3, men om den kjører det, ja det er en annen sak ;

tviler du jeg er ganske sikker på at den kan spille bf3



hvor finner man instruksjonene føller de med i kabinettet???
Vis hele sitatet...
. Han mener at en pc ikke kan spille et spill :P
[quote=ThePiggyDude;2374534]
Sitat av 123ipad123 Vis innlegg
. Han mener at en pc ikke kan spille et spill :P
Vis hele sitatet...
jeg kjenner deg!!!
Trur den er bra ja
Cookie Monstah ^_^
kan kjøre bf3 helt fint, men rammen suger shit.... bytt heller til 1600MHz vengeance eller dominater RAM eller noe, koster sikkert 20kr mer eller noe
Sitat av lordstian Vis innlegg
kan kjøre bf3 helt fint, men rammen suger shit.... bytt heller til 1600MHz vengeance eller dominater RAM eller noe, koster sikkert 20kr mer eller noe
Vis hele sitatet...
er denne rammen bedere?
Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 8GB Kit w/2x 4GB XMS3 DHX, CL9-9-9-24, for Core i3/i5/i7, w/Connector, 1.65v

+364.08