Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 884
Heisann !

Kjøpte et par XLS-215 for en drøy mnd siden.
Er storfornøyd, men fant nettopp ut at venstre høyttaler spilte en litt lavere og dypere diskant enn høyrehøyttaler.

Prøvde med forskjellige sanger for å se om det ikke bare var sangen (balansen skrudd over til venstrehøyttaler så jeg kun hører den), og prøvde å skifte om kablene for å se om det var forsterkeren.

Uten hell!
Ikke at det plager med under musikkspilling, men bare tanker på at det er der. Hva kan være galt? Og hvor går jeg herifra?
Kan være delefilteret som er gåent... Hvis du går til hi-fi klubben så finner de sikkert feilen for deg
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Hvilke rettigheter står jeg på da? Vil si det er en mangel på varen.
Det virker som om det er en feil på delefilteret ditt, ja.

Disse høytalerne pleier jo å ha en høy og nærmest skjærende kraftig diskant når de fungerer som de skal.
Dette går utvilsomt på garantien og HIFI-klubben pleier sjeldent å være vanskelige å ha med å gjøre når det gjelder slike saker.