Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Smaker dyre produkter bedre en FirstPrice produkter?
Ja, stort sett! 246 40,39%
sjeldent/aldri.. 79 12,97%
noen ganger.. 284 46,63%
Stemmegivere: 609. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  165 53858
Jeg jobber som "pakkegutt" hos Tor Sevaldsen(bakeri), der har vi firstprice loff, FP loff er akkurat samme som vanlig loff, bare at FP er mye billigere. Vet ikke helt jeg... MEN FP FTW::
Sist endret av SkaMper; 13. oktober 2010 kl. 18:01.
OFF-TOPIC:
Hehe..

"Lurer på hvorfor FirstPrice er så billig."
Billig..? Her i Norge er det kansje billig ja Men jeg kommer fra Nederland, så jeg synes ikke dette er billig FP Potetgull: ca. 17,-. Vanlig pose potetgull i Nederland: 3,-. (Kroner..)

ON-TOPIC: FirstPrice FTW :P
Jeg har hørt at mye first price produkter som f.eks fiskekaker er vannet ut. hva enn det betyr. de har hvertfall ikke ett godt rykte og jeg styrer unna kun pga det ;+\
Sitat av gotejds Vis innlegg
Jeg har hørt at mye first price produkter som f.eks fiskekaker er vannet ut. hva enn det betyr. de har hvertfall ikke ett godt rykte og jeg styrer unna kun pga det ;+\
Vis hele sitatet...
vanna ut er som navnet tilsier, at det er tilsatt vann. Det gjør ikke produktet mer usunt, men vann er å annse som gratis - så du får mindre "vare".
Vannet fungerer som fyllmasse med andre ord.

Jeg har forresten gjort meg opp en mening hva billig kyllingfilet angår.
First Price er den beste av de billige typene.
Når noen sier at det er forskjell på f.eks FP juice og Meierienes juice, har jeg et lite eksperiment som kan gjøres.

Bytt juicen, dvs at FP juicen går i Meierienes kartongen og omvendt. Se hva folk sier da. Mesteparten sier at den i FP-kartongen er dritt, mens den juicen er meierienes sin. Enkelt å la seg lure av emballasjen, for å si det sånn
For min del, så merker jeg ikke noen forskjell. Mat er mat.

Sitat av bumpman Vis innlegg
sleng fp revet ost på en grandis og du har en ødelagt grandis. jeg driter heller på pizzan, samma resultat. men noe funker bacon svor fek..
Vis hele sitatet...
Sleng en grandis i kjeften, og du har ødelagt smaksløkene for resten av livet. Makan til dritt skal du lete lenge etter. Spis grandiosa med plastikken på, ingen forskjell.
Synes FP og Tines Juice smaker dritt Tropicana ftw
FP og dems dyre brøder er nesten helt like eneste negative var potetgullet som var 90% kull og noen wiener pølser
det er billig fordi det smaker dritt!
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
OFF-TOPIC:
Hehe..

"Lurer på hvorfor FirstPrice er så billig."
Billig..? Her i Norge er det kansje billig ja Men jeg kommer fra Nederland, så jeg synes ikke dette er billig FP Potetgull: ca. 17,-. Vanlig pose potetgull i Nederland: 3,-. (Kroner..)

ON-TOPIC: FirstPrice FTW :P
Vis hele sitatet...


Du vet at grunnen til at vi har høyere priser på varer her i norge enn i andre land er at vi betaler mindre i skatt av inntekten vår enn de gjør?
Sverige har for eksempel billigere varer enn oss..men mer av inntekten deres trekkes i skatt til staten. Her i norge har vi dyrere varer istedet, og faktisk kommer vi bedre ut totalt når man sammenligner skattetrekket og priser på varer sammen med andre land.
Sitat av toxicity Vis innlegg
Synes FP og Tines Juice smaker dritt Tropicana ftw
FP og dems dyre brøder er nesten helt like eneste negative var potetgullet som var 90% kull og noen wiener pølser
Vis hele sitatet...
Hvis jeg fikk en pose potetgull som bestod av 90 % kull og noen wienerpølser, ville jeg nok ringt mattilsynet.
Som sagt før så er mange av produktene til disse in-house-merkene 2. og 3. sorteringer, men for mange så er det sikkert ett fett. Om du steker kyllingen til den er fullstendig uttørket så er det ett fett om du kjøper firstprice eller Bresse kylling for å si det sånn.
Jeg kjøpte nakkekoteletter fra First Price her om dagen. Skulle egentlig bare kjøpe vanlige frossne koteletter, men så så jeg jo ferske nakkekoteletter til samme prisen! Jeg så an kjøttet og stykkene så fine ut, uten mer sener og slikt man vanligvis finner på nakkekoteletter. Og tro meg når jeg sier dette, jeg var virkelig fornøyd med meg selv for å finne disse kotelettene, og forventet at de skulle smake like godt som andre nakkekoteletter (om ikke bedre!), men det var rett og slett noe funky med smaken. En sensasjon jeg aldri har opplevd mens jeg har spist kjøtt (eller noen andre matvarer for den saks skyld) før. Jeg klarer enda ikke å sette helt fingern på hva det var. Min søster sa at de var seige, noe som også kan være rett, men det var noe annet også... Mens jeg vanligvis spiser hver minste bit med spiselig kjøtt på nakkekotelettene, nøyde jeg meg med å ta den store biten i midten og lot de andre bitene være i fred.

Forsåvidt er kyllingen fra First Price akkurat som all annen kylling, hvertfall som jeg har opplevd. Du smaker ikke at kyllingen har levd hele livet sitt i sin egen dritt, heldigvis.

Men nakkekotelettene: Kjøp heller noen vanlige frosne koteletter til samme prisen. Du kommer til å ønske du hadde handlet det istedenfor når du tygger og tygger på nakkekoteletten din fra firstprice.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Isåfall er smaksløkene dine alvorlig skadet.
Vis hele sitatet...
Det er dem ikke, men jeg har pakka First Price ost når jeg jobba på Tine Meierier i Bergen.. Smaker nesten det samme som norwegia..
Veit ikke om det er nevnt eller ei, men veldig ofte er det samme produsent for både kjente merkevarer og firstprice.
Firstprice selger billig, siden det gir de mange kunder, og med mange kunder, trenger mange ikke like høye priser.
Jeg kjøper aldri First Price igjen etter jeg smakte på tre av deres produkter. Sjokoladepulveret (sjokolademelk ting), pizzaen og appelsinjuicen.

Vel, sjokoladepulveret vil ikke røres ut i melken, litt på samme måte som gammel vanlig sjokoladepulver. Pizzaen er bare rar, den blir brent på sidene men blir så vidt varm midt på, uten at jeg forstår hvordan det skjer, det skjer ihvertfall aldri med gode gamle Grandiosa. Og appelsinjuicen smaker vann med en dæsj av appelsin oppi.

Jeg kunne gå for 1 dårlig vare, som jeg antok bare var en produksjonsfeil eller noe. Så jeg prøvde en vare til, som heller ikke oppførte seg som den skulle. Alle gode ting er 3 tenkte jeg, så jeg kjøpte appelsinjuicen også, som smakte 90% vann. Det kan selvfølgelig hende jeg var uheldig 3 ganger på rad, men jeg betaler heller 5-10kroner mer for et produkt jeg vet er godt.

Men selvsagt, hvis jeg noen gang blir fattig så er sikkert First Price fint å ha. Men for nå tar jeg kvalitet over kvantitet.
Kjenner en som jobber på Gilde, kl1 ellerno begynner de å produsere firstprice av det kjøttet med mere fett/skader
First price sjokoladepulver er det beste sjokoladepulveret jeg har smakt! Akkurat passe mengde sukker, og smaker dritgodt.
Sist endret av Cadex; 18. oktober 2010 kl. 01:38.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Ampier Vis innlegg
Fullstendig feil tar jeg hvertfall ikke! Men det er en tosidig sak, det kan jeg være enig i.

Butikkenes egne varemerker (ofte forkortet EMV) har er stadig økning av butikkenes omsetning, faktisk har det gått så langt at merkevarer trues av dem.

se her:
http://www.handelsbladetfk.no/id/19124
http://www.handelsbladetfk.no/id/580...ate=1272664800
http://www.butikkipraxis.no/xp/pub/v...rkevarer/49090

Altså - totalt sett er det noen som mener de tjener mer av sine egne varemerker enn andres merkevarer (nøyaktig hva som trekker kunder er ikke undersøkt). Mange ganger er det faktisk slik at merkevarene (før iaf) hadde mye makt.

dette kan illustreres med et enkel spørsmål: kunne du tenkt deg å handle i en butikk der det ikke fantes Coca cola, freia sjokolade, eller tine produkter i det hele tatt?

Både merkevarer og EMV kan derfor brukes som lokkepriser. Det er også vært å nevne at jeg kunne la til denne "fun facten" i min originale post, var fordi vi fikk vite det i en forelesning. Så jeg er ikke helt bombesikker, men det finnes helt klart argumenter for det, i tilegg til at EMV er blitt et omstridt tema innenfor varehandelsbransjen.
Vis hele sitatet...
Om jeg har forstått deg rett, så vil jeg si at omsetning og resultat er to veldig forskjellige ting. Folk er prisbeviste i mange tilfeller, og velger derfor FP fremfor merkevarer, derav den høye EMV omsetningen. Det betyr ikke at de tjener mer på EMV i forhold til merkevarer.

Ribbbe for eksempel. Ribbekjøtt koster omlag 50 kr inn i butikk fra slakteri. Midt i den værste julepriskrigen finner man ribbe helt ned til ca 15 kr kg. Enorme tap med andre ord. Man får en kilo ribbe billigere enn den halvlitern med cola man drikker ved siden av.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
De har i hvert fall ikke brukt store summer på fancy innpakning..
Vis hele sitatet...
Nå lo jeg hehe Du har forsåvidt helt rett i det.
Når Tine fikk melkekartong med skrukort på halvlitermelken, så steg prisen fra rundt 5 til 7 kroner.

Selv digger jeg landlord-juicen som smaker tilnermet likt meierienes, men bare i gammel innpakning. Jeg vil ikke betale dobbelt så mye for en fancy kartong når den går i søppla uansett
jeg skal aldri kjøpe first price pepsi igjen, ikke smaker den godt og øynene til damen og mannen som er på etiketen følger med deg uansett hvor du er i rommet. !

CREEEPY !

men On Topic:
jeg tror det er så billig fordi der er nedsatt kvalitet og at dem har kutta ut 100000milliarder på design.
Sist endret av ivingman90; 6. november 2010 kl. 23:21.
first price produkter har en million med E stoffer og annet kunstig shit, som allt annet som er billig, bare se på feks firstprice lapskaus mot den lapskausen som koster mest
Jeg spiser Lakriskonfekt fra firstprice (eller extra). Smaker kjempe godt.
Da får man 500g med lakriskonfekt. Mens Bassets egen får man 250g lakriskonfekt for en dyrere penge.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
FirstPrice dasspapir er som å tørke seg i rævva med sandpapir.
Vis hele sitatet...
Ta deg sammen og kom deg ut i virkeligheten for å sitte på glasskår, grus og ølkorker så du kan få deg skikkelig skinn i ræva!

Lambi og de andre luksusdassrullene er bare tull for folk som ikke tør å ta i et tak under tørkeprosessen.
First Price dasspapir er digg!
Sitat av fxxked Vis innlegg
Har tilfeldigvis stått ved siden av når dem har pakket på Gilde, en gang,
og hørte da ordren, "...og resten kan du kjøre i First Price emballasjen."

Det var altså de samme pølsene, same shit different wrapping.
Vis hele sitatet...
Kan umulig være sant, FB pølsene er de værste jeg har smakt.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Ta deg sammen og kom deg ut i virkeligheten for å sitte på glasskår, grus og ølkorker så du kan få deg skikkelig skinn i ræva!

Lambi og de andre luksusdassrullene er bare tull for folk som ikke tør å ta i et tak under tørkeprosessen.
First Price dasspapir er digg!
Vis hele sitatet...
Lambi er alt for mykt, jeg synes at First price er godt jeg. Det tørker som det skal, smuldrer ikke opp fordi det er for mykt som lambi.
Finnes det en oversikt over alle First-Price varer? Hadde vært morsomt å sett hvor mange varer de har en 'erstatter' for.

Jeg vurderer å skrive opp ALT av varer jeg kjøper/bruker en uke, for så og prøve det samme med First-Price. (Tror dog jeg måtte inkludere andre billig-merker som XP og Eldorado)
Sist endret av Volch0k; 7. november 2010 kl. 17:09.
Sitat av affemelon Vis innlegg

Lambi er alt for mykt, jeg synes at First price er godt jeg. Det tørker som det skal, smuldrer ikke opp fordi det er for mykt som lambi.
Vis hele sitatet...
Riktig!
Da unngår man at papiret plutselig revner slik at en finger ufrivillig smetter opp i anus.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Riktig!
Da unngår man at papiret plutselig revner slik at en finger ufrivillig smetter opp i anus.
Vis hele sitatet...
haha årets beste freak kommentar ! kp for den ! hoho ler enda

btw: first rice appelsin brusen synes jeg smaker kjempe godt
Sist endret av zeicko; 8. november 2010 kl. 21:38.
Har ikke lest hele tråden, men vil bare tilføye at jeg jobbet en plass der de lagte Puffet ris.
De lagte også First Price Puffet ris, jeg var litt nysgjerrig å spurte hva forskjellen på First Price puffet ris og den "vanlige" var. Daglige lederen bare lo, og sa etterpå innpakkningen. Ellers er produktet akuratt det samme, ivertfall når det komme til puffetris.
Sitat av Nutterz Vis innlegg
Selv om Tine produserer osten vil det ikke si at det er samme osten. First Price produkter ligger ofte under gjennomsnitt i kvalitet. Ta f.eks. "500g revet pizzablanding" Dette er first price sitt svar på revet pizzaost. Merk at på pakken står ikke ordet ost noe sted. Fordi det ikke er ost. Er soya+div andre ting.

Edit: Slow ;_;
Vis hele sitatet...
Og palmeolje, som er veldig billig, spesielt siden det er blitt påvist mer helseskadelig enn andre oljer. Som sagt så er det kvantiteten som gjør at prisene blir billigere, men og bruk av billigere råvarer, arbeidskraft, utappede ressurser (lokale ysterier, meierier, bønder, etc). Ikke alle kan jobbe for Tine, det er ulovlig monopolvirksomhet, så dermed vil prisene på melk fra bønder som ikke har avtale med et av de store merkene billigere, for å kunne agere på et kapitalistisk marked
Det er jo logisk hvordan de kan ligge lavere i pris. de Kjøper gjevnlig opp overskuddslager av ting og selger de i sin egen forpakkning pluss at de godtar og tjene litt mindre pr. enhet enn sine "konkurenter" om du vil kalle de det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Smakte firstprice ostepoppen i fylla på nyttårsaften... Trodde den var så jævlig god pga fylla, men fy faen! Kjøpte en pose nå og den har mye mer smak enn den vanlige imho
Det som er drøyt med FP innpakningen er at de sikkert har betalt masse penger for å få det til å se billig ut:P
Sist endret av aleksstaner; 7. januar 2011 kl. 23:15.
Jeg vet ikke med First Price, men kjøttdeig fra Euroshopper er akkurat samme greia som kjøttdeigen fra Gilde. Just sayin'.
uten noe som helst info om detta ville jeg tru at alt det andre er VELDIG overprisa.
om du lar first price appelsinbrusen ligge stille i en uke i kjøleskapet, så vil du se en ganske ekkel linje med farvestoffer fra brusen stoppet å drikke den på sekundet...
Sitat av enerlighter Vis innlegg
om du lar first price appelsinbrusen ligge stille i en uke i kjøleskapet, så vil du se en ganske ekkel linje med farvestoffer fra brusen stoppet å drikke den på sekundet...
Vis hele sitatet...
Det er antakeligvis fordi de har spart penger ved å ikke bruke kjemikalier som hindrer at fargestoffene skiller seg.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Riktig!
Da unngår man at papiret plutselig revner slik at en finger ufrivillig smetter opp i anus.
Vis hele sitatet...
Papiret til First Price løser seg ganske dårlig opp i vann, derfor tetter dassen seg ofte hvis du bruker bare litt for mye.
Skjer hele tiden på folkehøyskolen jeg går på, man må bare regne med at det som møter blikket er en duvende klædd med dritt og papir.

Herlig sitat btw, lo godt^^
Vel, da kan man muligens konkludere med at dette toalettpapiret er designet for velstrukturerte "brettere", fremfor "krøllere" som bruker alt for mye toalettpapir per kvadratcentimeter med hud?
Sist endret av Knask; 11. januar 2011 kl. 00:18.
Sitat av NorwegianMonkey Vis innlegg
Hei sitter her å muncher FirstPrice potetgull dippa i FirstPrice salsadipp imens jeg drikker FirstPrice appelsinbrus. Ble plutselig litt nyskjerrig på hva det er som gjør at FirstPrice klarer å holde prisene så lave. Er det snakk om utnytting av fattige barn i kina, eller er det subsidier fra staten? Jeg forstår ikke hvordan en Tine gulost kan være så innmari mye dyrere å produsere en en FirstPrice gulost. Det er jo kun embalasjen (og avogtil oppskriften) som er forskjellig. Er FirstPrice kua lettere å stelle med for bonden?
Vis hele sitatet...
Hovedgrunnlaget for en høy pris på mange produkter er markedsføringsbudsjett. Har du noen gang sett reklame for first price produkter?

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Vel, da kan man muligens konkludere med at dette toalettpapiret er designet for velstrukturerte "brettere", fremfor "krøllere" som bruker alt for mye toalettpapir per kvadratcentimeter med hud?
Vis hele sitatet...
Hehe, du kan være inne på noe der, men det er uansett rimeligere å kjøpe Kompakt enn First Price når det kommer til dasspapir.

Sitat av enerlighter Vis innlegg
om du lar first price appelsinbrusen ligge stille i en uke i kjøleskapet, så vil du se en ganske ekkel linje med farvestoffer fra brusen stoppet å drikke den på sekundet...
Vis hele sitatet...
Dette fenomenet er ofte et bevis på at det faktisk har vært brukt frukt.

Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
Det er jo logisk hvordan de kan ligge lavere i pris. de Kjøper gjevnlig opp overskuddslager av ting og selger de i sin egen forpakkning pluss at de godtar og tjene litt mindre pr. enhet enn sine "konkurenter" om du vil kalle de det.
Vis hele sitatet...
Butikkene tjener faktisk mer på å selge firstprice produkter enn høyprofilerte produkter.

Sitat av affemelon Vis innlegg
Kan umulig være sant, FB pølsene er de værste jeg har smakt.
Vis hele sitatet...
De kommer dog ikke fra samme sted hele tida. Så produsenten varierer.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Lambi og de andre luksusdassrullene er bare tull for folk som ikke tør å ta i et tak under tørkeprosessen.
Vis hele sitatet...
Nikker og sier meg enig her.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
First Price dasspapir er digg!
Vis hele sitatet...
Men First Price dasspapir er forr lurvete, Kompakt er bedre og billigere.
first price produkter er riktig nok laget av de billigste råvarene og på billigst mulig måte. Dette gjør at de kan selge produktene mye billigere enn andre levrandørerer. Sannheten er at butikkene taper mye penger på FP. De selger de med et ganske stort tap, men tjener dette inn ved andre varer som blir kjøpt.
Kiwi f.eks. selger sine first price produkter et sted mellom 10 og 20 kr mindre enn det de kjøper inn for. Dette må de tjene inn på andre produkter.
Når avansen på daglivarer ligger på under 10% så sier det seg selv at det må selges en del ekstra for å dekke inn tapene.
Dette gjør de fordi dette er deres "varemerke". Nå vet ikke jeg om hvem som selger First Price og ikke, men Kiwi ihvertfall er jo matvarekjedenes billigbutikk. rema er konkurenten til norgesgruppen og har kjører samme stil som kiwi. Disse butikkene konkurrerer om de kundene som kun fokuserer på pris. Derfor må de gjøre det de kan ved å reklamere for prisrelatere sider av seg, som f.eks. First Price.

Meny er en litt "finere" butikk hvor ting er dyrere. Her er service osv bedre. Konkurrenten til Meny er Ica.

Har Meny first Price? Jeg vet ikke men ville ikke tro det. Ihvertfall ikke noe de satser på da det er ikke er billigbutikk de gir seg ut som.
Meny har First Price, koster like mye som på Kiwi
Sitat av erikaabyholm Vis innlegg
Sannheten er at butikkene taper mye penger på FP. De selger de med et ganske stort tap, men tjener dette inn ved andre varer som blir kjøpt..
Vis hele sitatet...
Dette trodde ikke jeg på, og etter et kjapt google-søk viser det seg at det kun gjelder kneip-brød.

Kneipen er, i følge Dagligvarehandelens kilder, et av ytterst få First Price-produkter som butikkene ikke tjener penger på.
Til sammenlikning skal First Price pølsebrød -.som forøvrig produseres av Millba - ha en bruttomargin på rundt 30 prosent.
Informasjonsdirektør i NorgesGruppen, Per Roskifte, ønsker ikke å uttale seg om saken.
Vis hele sitatet...
kilde: http://www.dagligvarehandelen.com/xp...ere_utg/443994
Fiskebollene til Firstprice er ihvertfall latterlig smakløse og seige, eneste fordelen er at det er færre i en boks så du ikke må spise så mange.

ellers går det mye firstprice her, svært mye bra og jeg har ikke noe annet valg etter at kjerringen lot meg gå alene å kjøpe bil...
Sitat av Freshjive Vis innlegg
Hold dere unna Bunnpris. Ingen unntak. Eksempelvis koster to kilo FP kyllingfillet 120 kr på Kiwi og 160kr på Bunnpris. Enkelte "merkeprodukter" på Kiwi og Rema er billigere enn FP-produktene på Bunnpris.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Maken til misledende butikknavn skal man lete lenge etter. Kiwi er etter min mening den beste kjeden.

Mener å ha lest at FP er produkter som er av "dårligere kvalitet" men dette er etter min mening bare tull. Og som en nevnte ovenfor med osten som kan smuldre opp, så er det verdt det når det koster bortimot 20-30 kr mer for Norvegia.
Jeg har alltid vært skeptisk til å kjøpe FP produkter, men har prøvd meg fram litt med forskjellige varer i det siste.

Ostepop: Denne er sinnsykt mye bedre enn den orginale.
Kjøttdeig: Kjenner ikke mye forskjell, kjøper heller FP sin.
Skinke: Spiser kun stekt skinke, som jeg krydrer ihjel uansett. FP til innkjøp.
Brød: Har jeg rukket å kjøpt èn gang, før pensjonistene robber brødhylla. Bra brød.
Tomater: Mener at en tomat er en tomat jeg da..
Pyttipanne: Helt grei, godt mellom måltid.
Ost: Ikke noe stor fan av den, men funker til nøds på smørbrød.
Kyllingfilèt: Meget god, eneste fratrekk er at dem kan se mindre fristende ut før steking.
Fiskeboller: Helt forferdelige.
Tannkrem: Denne har blitt laget sammen med oppvaskmiddel. Ihvertfall ikke bruk den dagen derpå!
first price har mye vann og annen kunstig drit i seg, bare et par first price produkter går an smakte på first price wienerpølser, og holdt på å kaste opp, lurer egentlig på hvor sundt for kroppen alle disse kunstige stoffene er, bare hold opp en firstprice lapskaus å se på etiketten kontra den dyre lapskausen...
Blir vel som H&M vs Henry Lloyd og Gant. Er klærene bedre?
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Blir vel som H&M vs Henry Lloyd og Gant. Er klærene bedre?
Vis hele sitatet...
H&M tar vel ibruk en del scetchy arbeidskraft for å produsere billig men ok kvalitet. FP blir produsert av Norgesgruppen eller noe. Det er innholdet som er usunt, ikke metoden det blir laget.
Hvertfall sånn jeg har oppfattet det gjennom tråden.
Tar jeg feil? oO
Har funnet bein i makrell-i-tomaten og tunfisken deres ! :S