Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3196
Plages av en irriterende pop up på aliexpress. Siden de ikke får sette cookies så ser siden meg som ny hver gang en side lastes og dermed blir pop up aktivert. Usikker på hvordan jeg skal få lage et filter som stopper driten uten at det påvirker handlekurv, bilder etc. Det første filteret stoppet alt

Tittet kjapt på koden men fant ikke løsningen. Blir helt tullete av å hele tiden måtte klikke ved pop up vinduet.

Så forsøkte jeg å blokke linken direkte, uten hell.

Kode

https://coupon.aliexpress.com/getCoupon.htm?p=xDCaF0T7wjfGsTCZbWWBz4zBfYOmtvtXopbxYH34%2FZX1s2k4Z%2FH9Cw%3D%3D

Her er årsaken til driten:

Kode

<!--ams-cdp-resource-start 74-->
<div id="newuser-activity-config" style="display:none;">
	<div data-animateimg="//ae01.alicdn.com/kf/HTB1m2_NQpXXXXacaXXX760XFXXXW.png" data-btntext="GET YOUR COUPONS" data-coupon-title="In coupons" data-denomination="$100" data-frequency="2" data-layerbg="//ae01.alicdn.com/kf/HTB1.0L9QpXXXXXDXFXX760XFXXXP.png" data-link="https://coupon.aliexpress.com/getCoupon.htm?p=xDCaF0T7wjfGsTCZbWWBz4zBfYOmtvtXopbxYH34%2FZX1s2k4Z%2FH9Cw%3D%3D" data-promotionname="100" data-role="newuser-config" data-subtitle="Join us today and we'll give you up to $100 in coupons" data-tips-title="New here? Get your coupons!" data-title="New to AliExpress?"></div>

	<div data-animateimg="//ae01.alicdn.com/kf/HTB1m2_NQpXXXXacaXXX760XFXXXW.png" data-btntext="Get your coupons!" data-coupon-title="In coupons" data-denomination="$100" data-frequency="2" data-layerbg="//ae01.alicdn.com/kf/HTB1.0L9QpXXXXXDXFXX760XFXXXP.png" data-link="https://coupon.aliexpress.com/getCoupon.htm?p=xDCaF0T7wjfGsTCZbWWBz4zBfYOmtvtXopbxYH34%2FZX1s2k4Z%2FH9Cw%3D%3D" data-promotionname="100" data-role="zeroorder-user-config" data-subtitle="Join us today and we'll give you up to $100 in coupons" data-tips-title="New here? Get your coupons!" data-title="New to AliExpress?"></div>
</div>

<!--ams-cdp-resource-end 74-->
Sist endret av frtoretang; 13. juli 2017 kl. 19:18.
Avinstaller ABP og installer uBlock Origin krever mindre ressurser og er dra slipp metode for å blokke irriterenes reklame
Uten Filter
Trådstarter
Ble kvitt det, men jeg gjorde flere ting på engang så er ikke sikker på hva som til sist virket. Jeg fikk pop up uten reklamen men selve vinduet spratt opp etter at jeg la inn direkte linken. Så jeg la til følgende:

Kode

aliexpress.com##.ui-newuser-coupon-tips
aliexpress.com##.close-layer
aliexpress.com##.newuser-container
//coupon.aliexpress.com/buyer/coupon/listView.htm
aliexpress.com##.ui-window.ui-window-normal.ui-window-transition.ui-newuser-layer-dialog
aliexpress.com##.ui-mask
Orker ikke bruke tid på å fjerne det som er unødvendig. Viktigste er at det virker. Men da er det nå her om flere blir lei pop up når de skal handle billig varer fra kina.