Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  453 223009
De som er falske, er det trolls eller politi? Hvorfor kan de ikke annonsere fritt frem? Politiet finner nettsiden uansett. Sikkerheten bør ikke ligge i å ikke finne fram til url linken, men selv hvordan innholdet fungerer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av villsvin Vis innlegg
De som er falske, er det trolls eller politi? Hvorfor kan de ikke annonsere fritt frem? Politiet finner nettsiden uansett. Sikkerheten bør ikke ligge i å ikke finne fram til url linken, men selv hvordan innholdet fungerer.
Vis hele sitatet...
Ofte trolls, men det er flere saker involverende å bestille drap der det har vist seg å være politiinformanter i stedet for leiemordere.

Nå er det jo slik at mord er jo noe som samfunnet forøvrig ikke aksepterer, deriblandt diverse moralse hackergrupper. Jo mer kjent et såkallt "leiemorder marked" er jo mer sannsynlig er det at både myndigheter og vigilantegrupper vil kunne finne de og ødelegge siden/ta bakfolk.

Og forøvrig, jeg har enda ikke sett et eksempel på en slik side, og jeg tviler sterkt på at det finnes noen seriøs side for å bestille mord på. Folk er for uberegnelige, risikoen er alt for stor, hele greia lukter oppspinn, jeg har ikke sett konkrete kilder på at et slikt marked i det hele tatt eksisterer på nettet.
Hvis jeg husker rett, så var det vel admin/eier av SR1 som gikk i fella da han prøvde å bestille mord på en tidligere admin/mod på SR i frykt for at ex-admin skulle dele sensitive opplysninger.

Karen har prøvde å bestille mord hos var et eller annet (Amerikansk) statlig byrå, og det var dette som utgjorde den større delen av fengselstraffen han fikk (conspiracy to procure eller hva det heter).

EDIT: Ser at rettsaken ikke har startet enda, men det regnes med at bestillingen av mord er det som veier mest.
Sist endret av Paradigm; 10. november 2014 kl. 23:42.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Hvis jeg husker rett, så var det vel admin/eier av SR1 som gikk i fella da han prøvde å bestille mord på en tidligere admin/mod på SR i frykt for at ex-admin skulle dele sensitive opplysninger.

Karen har prøvde å bestille mord hos var et eller annet (Amerikansk) statlig byrå, og det var dette som utgjorde den større delen av fengselstraffen han fikk (conspiracy to procure eller hva det heter).

EDIT: Ser at rettsaken ikke har startet enda, men det regnes med at bestillingen av mord er det som veier mest.
Vis hele sitatet...
Mord anklaget ble droppet. Ingen bevis