Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 843
jeg skal kjøpe meg ny pc og jeg fikk høre på elkjøp at jeg ikke kunne laste ned microsoft office programmene på pc, men søkte litt på google og fant e side med en dowload av pakken til 799,- går dette ann?
Ja, det funker. Men du kan heller gå en tur på bukta og laste det ned
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Regner med at du kan kjøpe disse elektronisk fra microsoft sin egen nettbutikk?
Trenger du virkelig microsoft-pakken? Jeg bruker selv openOffice og ser ingen negative sider ved dette. Gratis lissom, gratis
Kjøper du office pakke på elkjøp, f.eks home and student, så får du med en nøkkel. Gå til www.office.com/productkeycard.

Her taster du inn nøkkelen som du kjøpte på elkjøp, og så får du tilgang til å laste ned installasjonsfilene.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hvorfor ikke lastened trial fra ms sin netside og bruke et eget program til og aktivere den ???
Libre Office er den nye versjonen av Open Office.

PDF-editering i Draw-programmet, bruker ikke de forferdelige ribbons'a nye MS Office gjør, gode, fungerende eksportmuligheter til PDF fra skriveprogrammet, plassering av tabeller og bilder fungerer faktisk (i motsetning til MS Office hvor de hopper rundt i hodet ræva) og den takler store dokumenter helt fint (i skarp motsetning til MS Office).

Libre Office Writer er ikke en erstatning for MS Word, den er bedre. For Powerpoint og Excel foretrekker jeg fortsatt MS sine dog.
Sist endret av DumDiDum; 15. september 2011 kl. 10:26.