Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1252
Jau, skal da ha et nytt headset. Headsetet skal hovedsaklig brukes til multimedia og gaming ved pcn (så de skal kunne sitte et døgn på øra), et stort pluss hadde vært om man kunne brukt de til ps3 også (sitter 4 meter unna, så en forlenger til ledning må jeg nok kjøpe. De skal ha mikrofon.

Jeg har ikke lydkort på pcn med et Asus M4A89TD Pro hovedkort i pcn. Har også planer om å kjøpe et lite anlegg til rommet for litt bedre lyd.


Ellers er prisklassen rundt 1000 kr med et tak på 2000.



EDIT: mikrofon.
Sist endret av UnforgiveN; 6. desember 2010 kl. 18:14.
Må de ha mikrofon?
Sitat av nikons Vis innlegg
Må de ha mikrofon?
Vis hele sitatet...


Jepp, glemte det
CORSAIR HS1 dersom det skal brukes tilkoblet PCen hele tiden (kun USB-tilkobling). Les tester og sjekk ut på youtube.
Sitat av httpwhat Vis innlegg
CORSAIR HS1 dersom det skal brukes tilkoblet PCen hele tiden (kun USB-tilkobling). Les tester og sjekk ut på youtube.
Vis hele sitatet...

Skal heldst ha jack ettersom de skal være koblet i tv'en også.
Nesten umulig å svare på dette. Det fines jo flere hunder. Google litt rundt og se reviews på Youtube
Sennheiser er jo det ultimate for gaming.
Razer Carcharias er et fint headset.
Tror mesteparten fra steelseries skal være bra
Beyerdynamic DT770 Pro er et fantastisk headset, men ikke et utpreget gaming-headset. Musikk er hovedfokus. Så mikrofon får du ha ved siden av.
Sitat av UnforgiveN Vis innlegg
Skal heldst ha jack ettersom de skal være koblet i tv'en også.
Vis hele sitatet...
Der har du et problem ettersom ps3'en ikke har minijack.
Lyden kommer fra tvn. Tvn har jack.
Sitat av UnforgiveN Vis innlegg
Lyden kommer fra tvn. Tvn har jack.
Vis hele sitatet...
Correct me if i'm wrong, men lyden må komme direkte fra ps3'en. Jeg har ihvertfall ikke funnet noe måte å koble til mitt headset med minijack til tv'en slik at lyden kommer derifra.
beats by dr.dre funker fjell til å høre på musikk med
Sitat av Elemental Vis innlegg
Correct me if i'm wrong, men lyden må komme direkte fra ps3'en. Jeg har ihvertfall ikke funnet noe måte å koble til mitt headset med minijack til tv'en slik at lyden kommer derifra.
Vis hele sitatet...

Serr? Alltid trodd at lyden kommer fra tvn ettersom jeg styrer lyden med fjernkontrollen til tvn.
Sitat av ItsMeSnitches Vis innlegg
beats by dr.dre funker fjell til å høre på musikk med
Vis hele sitatet...
Nei. Kun dersom definisjonen på musikk er bass.

Razer Carcharias har fått gode kritikker for å være et utmerket gamingheadset. Dog vill jeg si det samme som httpwhat; gå for et utmerket musikkheadset og kjøp en mikrofon ved siden av.
Sitat av UnforgiveN Vis innlegg
Serr? Alltid trodd at lyden kommer fra tvn ettersom jeg styrer lyden med fjernkontrollen til tvn.
Vis hele sitatet...
Okei, dårlig formulert. Lydkilden er ps3, hva enn du vil ha lyd ifra må kobles til ps3'en.
Sitat av UnforgiveN Vis innlegg
Serr? Alltid trodd at lyden kommer fra tvn ettersom jeg styrer lyden med fjernkontrollen til tvn.
Vis hele sitatet...
Fungerer fint å koble ps3en til tven og headsettet i tven. Hvis du har headset med optisk kabel kan du vel også koble det direkte i ps3en...fungerer det å koble usb headset rett i ps3, eller trenger man sånn fancy headset som er beregnet for ps3?
Icemat Siberia
Medfølger forlenget ledning og mikrofon.
Har ingen nevnt Logitech G35?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
http://www.akg.com/personal/GHS%201,..._psmand,1.html

Disse ser ut til å passe bra for deg
AKG er jo Rolls Royce innenfor lyd.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Har ingen nevnt Logitech G35?
Vis hele sitatet...
Ingen har nevnt det fordi han ikke ser etter et USB-headset.
Jeg er ganske sikker på at Astro A40 er det beste gaming headsetet som finnes, både til ps3 og pc (ikke drep meg om jeg tar feil) Det koster rundt 2500 og må bestilles fra england men lyden er utrolig god.

sjekk www.astrogaming.co.uk
Sitat av Elemental Vis innlegg
Correct me if i'm wrong, men lyden må komme direkte fra ps3'en. Jeg har ihvertfall ikke funnet noe måte å koble til mitt headset med minijack til tv'en slik at lyden kommer derifra.
Vis hele sitatet...
jeg har ihvertfall min ps3 koblet til skjermen via HDMI og trekker da lyden rett ut fra skjermen så your wrong mister og måten man kobler headsettet til tv`n er via det lille hullet som er akkurat like stort som mini jacken på headsettet J/K