Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 624
Jeg har en stygg tvbenk fra ikea med 15.cm (15.00) i høyden med plass til ting i:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40105340

Jeg vil ha reciver men finner ingen som passer inn! Alle er enten 15.1 cm eller høyere...

poenget mitt er:
1. Vil ikke ha subwoffer fordi den gir en unaturlig basslyd ved musikkavspilling og er plasseringsuvennelig.
2. Vil koble til xbox, dekoder og tv.
3. vil ha muligheten til å koble om til 5.1 suround senere.

Derfor vil jeg gjerne ha en reciver så jeg kan få mine to høytalere - thats it.
Jeg tviler på at du finner separate surroundrecievere i den størrelsen fra de store hifiprodusentene som Onkyo, NAD, Denon, Yamaha osv, men du finner massevis av komplette surroundpakker hvor hovedenheten er liten og smal.

Når det er sagt: hva med å kjøpe en pen tvbenk som både er tjukk nok og som du er fornøyd med?

Edit: Men alle disse kommer jo med en sub som du ikke vil ha, og da er man jo like langt.
Sist endret av DonTomaso; 8. desember 2010 kl. 23:20.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg tviler på at du finner separate surroundrecievere i den størrelsen fra de store hifiprodusentene som Onkyo, NAD, Denon, Yamaha osv, men du finner massevis av komplette surroundpakker hvor hovedenheten er liten og smal.

Når det er sagt: hva med å kjøpe en pen tvbenk som både er tjukk nok og som du er fornøyd med?
Vis hele sitatet...
Joa, går ann det, men har ikke bil å frakte det med, og da ble alt plutselig litt dyrere :P Skulle gjerne hatt en reciver i rett størrelse... hater at jeg må kjøpe annlegg med subwoffer
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den er sikkert konge, og har RIKTIG STØRRELSE!, men den var grisedyr! :P har grense på 3000,-
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Husk å gi forsterkeren nok luft!

Spesielt når det er så trangt over, er det ekstremt viktig at det er åpent og luftig bak.
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Husk å gi forsterkeren nok luft!

Spesielt når det er så trangt over, er det ekstremt viktig at det er åpent og luftig bak.
Vis hele sitatet...
tror jeg la fra meg hele ideen og venter til jeg bytter bolig en gang på nyåret og heller kjøper meg en ny tvbenk/et annlegg med bass jeg faktisk får plass til innendørs