Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1184
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303911

Hei bør jeg gå for den her nå som det er tilbud?

Skal brukes til pc og ps3.
Ja! Det er et veldig bra til den prisen.
finnes ingen bedre i den pris klassen .
Har hatt den i ett år elns, synes det er et kjempe anlegg til både musikk, video og spill. Bassen er forresten ekstremt digg hvis du liker slikt
også hatt det i litt over ett år, utrolig fornøyd ved alle aspekter! spesielt ved tilkobling av xbox 360! genialt ved bruk av optisk-kabel!
Kjøpte den selv for et par måneder siden. Bassen tar relativt stor plass, men det gjør jo også at du kan få på en ekstremt digg bass på fester o.l. Ellers veldig bra anlegg, og jeg har egentlig ikke noe negativt å si om det!

Edit: Vil bare nevne at z-5500 nesten konstant er på tilbud hos komplett!
Sist endret av Schapz; 7. desember 2010 kl. 12:35.
Ser også at det er tilbud hos elkjøp til den samma prisen.
Noe negativt/postivt med z-5500?
Sist endret av Mast3r; 7. desember 2010 kl. 13:13.
negativt: Sikringen kan gå av og til, men da er det bare å kjøpe ny.
kanskje litt skarp lyd til tider, ingen skille mellom mellomtone og diskant.

Fordeler: Det desidert beste anlegget du får til den prisen. Ørene dine gir seg før høyttalerene for å si det sånn Jeg hadde mitt i 2 år og angrer på at jeg solgte det. Hadde jeg hatt råd nå, hadde jeg kjøpt det på nytt for så bra var det.
Sitat av moan1244 Vis innlegg
Jeg hadde mitt i 2 år og angrer på at jeg solgte det. Hadde jeg hatt råd nå, hadde jeg kjøpt det på nytt for så bra var det.
Vis hele sitatet...
sitter med samme greia, men kjøpte heller ett skikkelig headsett da jeg har ei lita tulle som våkner av høy lyd på kvelden osvosv
Tips: Om du skal kjøpe Logitech-produkter i dag, vent til klokka 20:00 i kveld. Det har blitt annonsert på facebook at det vil bli tilbud på et knippe logitech-produkter i dag 20-22 Ser det er tilbud på den der allerede, men man vet aldri.
Sist endret av staM; 7. desember 2010 kl. 14:17.
Jeg vurderer også disse fordi de er så rimelig men lurer på om de funker som hjemmekino koblet til bluray spiller? er lyden god nok som hjemmekino? Høy og klar med god bass?

Sorry for at jeg tar over tråden litt
Sitat av Mast3r Vis innlegg
Ser også at det er tilbud hos elkjøp til den samma prisen.
Noe negativt/postivt med z-5500?
Vis hele sitatet...
Det veier ganske forbannet mye, så hvis du har muligheten til å kjøpe det til samme pris på elkjøp kan du spare deg en del kroner mtp. fraktkostnader.
Sitat av iMoan Vis innlegg
Jeg vurderer også disse fordi de er så rimelig men lurer på om de funker som hjemmekino koblet til bluray spiller? er lyden god nok som hjemmekino? Høy og klar med god bass?

Sorry for at jeg tar over tråden litt
Vis hele sitatet...


mitt anlegg står i stua koblet til Xbox/DVD/Satelitt dekodern med TOS-Link og Digital Coax. funker så det suser etter. er meget fornøyd til den prisen.
Sitat av staM Vis innlegg
Tips: Om du skal kjøpe Logitech-produkter i dag, vent til klokka 20:00 i kveld. Det har blitt annonsert på facebook at det vil bli tilbud på et knippe logitech-produkter i dag 20-22 Ser det er tilbud på den der allerede, men man vet aldri.
Vis hele sitatet...
Tror ikek Z vil bli noe billigere enn 2000 kr nytt...men kansje det er verdt å vente til etter jul?
Sitat av Mast3r Vis innlegg
Tror ikek Z vil bli noe billigere enn 2000 kr nytt...men kansje det er verdt å vente til etter jul?
Vis hele sitatet...
Kampanjen på komplett.no varer bare til den 12 desember.
Sier meg enig med randomfish. Det funka når jeg var 14.

Passer for deg som liker Koss PortaPro. Billig er det - men til den prisen hadde jeg likevel heller kjøpt meg hodetelefoner.
Sist endret av Spesiellgnom; 7. desember 2010 kl. 19:47.
Sitat av Mast3r Vis innlegg
Ser også at det er tilbud hos elkjøp til den samma prisen.
Noe negativt/postivt med z-5500?
Vis hele sitatet...
trodde det jeg og helt til jeg kom i butikken der prisen var 2500 :/
da er det bedre å bestille fra komplett

nettop henta anlegget, skal koble det til TV (ps3) så dette blir skitkult!
Men jeg må kjøpe optisk kabel først fordi det er eneste gode måten jeg får kobla den til TV'en på.


by the way:
noen som vet om jeg burde ta av ''dekslene'' som er forran høyttalerne?? tar disse noe av lyden?? (de svarte platene forran høyttalerne)
Sist endret av kvarburg; 7. desember 2010 kl. 19:55.