Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1564
hallo, jeg har parabol + nokia tuner.. og viasat kort.. er det noen mulighet for å dele parabolen på flere tv'er? uten å måtte abonnere flere ganger..? jeg mener.. hvis man kobler to tv til samme tuner da blir den ene tv'en styrt av den andre.. altså man kan ikke se på to forskjellige kanaler.. men hvis jeg kjøper en ny tuner så kan jeg det.. men da jeg hørte meg fram på elkjøp sa han at jeg må abonnere en gang til.. det er jo bare tåpelig... betale 2 regninger.. faen.. så bare lurte på om dere visste noe.. eller har noen informasjon som kan være relevant her..

hvis noen har noen pirat tips og hacks med parabolen så si gjerne i fra.

takk!
Er jo rett og slett bare å plugge inn et piratkort i den andre tuner`en det da?ikke vits å gjøre det vanskeligere en det
nå e ikkje æ så veldig inne i dette parabolgreia, men det at han sier du må ha ett abbonement til er vel det at det er binding på selve tuneren, det går vel an å kjøpe en tuner uten binding åsså skulle man da tru. å resten får mi overlate te di som kan det
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
ulvenett: Det hadde vært greit om du droppa dialekten.

Du må ha 2 tunere for å bruke to tv'er. Når det gjelder kort kan du enten få tak i et nytt abonement, da får du også en billigere tuner, eller du kan kjøpe en brukt tuner eller en uten abbonement med piratkort eller et interface kort og emulator til PC.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Anbefaler deg å ta en titt på http://www.dreambox.no
Trådstarter
jeg har hørt om pirat kort.. men har også hørt at det er masse tull med dem og at de som regel ikke fungerer ordentlig.. men hvor får man tak i piratkort som fungerer bra da??


dreambox'n kan jeg bare glemme.. den er svin dyr! :'(