Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1250
Svigerfaren til en kompiss av meg har ett kort som står i tuneren smatidig som det er koblet opp mot PCen, med dette kortet så får han inn alle slags kanaler hos Vias og CD.
Noen som har peiling på hvor man får tak i dette kortet eller eventuelt har ett navn på det ?
Det kortet han bruker kalles for Season Interface Card.
Det kortet heter Season Interface Card.

Det kan kjøpes hos blant annet www.smartcard.tv og koster omtrent 250 kr u/porto.

Det som er, er at for ikke så lenge siden kom det ut noen nye kort som heter M2 keycard. Dette kortet erstatter det gamle funcard\goldcard\silvercard osv. og du kan på dette kortet få inn Conax, som inneholder kanaler som Canal+, Canal+ GUL og mange mer.

Det som er er at hvis du ikke har det på forhånd så trenger du også en programmer som programmerer disse kortene.

Jeg vil da anbefalle deg å kjøpe et M2 Keycard og et Funcard (ca. 100 kr) samt en programmer(400kr - 1500kr) og du vil da kunne ordne deg både VIACCESS (TV1000 osv) og CONAX (Canal+ osv).

Hex filene som blir brukt til å programmere disse kortene gjennom programmeren kan du finne overalt på internett, men hvis du ser på #vkey_users @ utopia.serveirc.com så vil du få veldig mye hjelp der(De har blant annet en bot som oppdaterer kodene daglig).

Lykke til!

( En flott side å handle varene fra er www.keycard.no )
http://vkeys.page.to/ er en side å anbefalle til koder og lignende!
Vexillum's Avatar
Trådstarter
Jeg har USB Infinity, trenger jeg noen spesiell cam for å kjøre M2 kort ?
intenzo eller andre som veit svaret siden du refererte til inneholt ingen hex filer hvordan finner eg dei med au også på ticket?
Vexillum's Avatar
Trådstarter
Prøv stop stop
Som du sikkert vet er det ingen som har Conax koder for øyeblikket, men VIACCESS ligger der.
Takker så mye for raskt svar, men Bruners denne siden er veldig god men det er ikkje au hex filer. Er det noen forandringer eller instillinger eg må gjøre for å få AU?
nilspils au filer er veldig vanskelig å få tak i. De blir ikke offentligjort fordi da finner f.eks. viasat folka dem og lager nye koder slik at de au filene ikke virker
OK mange takk
Men det må finest ein måte man kan redigere fila på som gjør den til au?