Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2399
Hei, er det noen som har blitt tatt utenlands med ulovlige stoffer men som ikke har hatt noe problem og bestille innenlands etter de ble tatt?

Sitat av Detvardet7 Vis innlegg
Hei, er det noen som har blitt tatt utenlands med ulovlige stoffer men som ikke har hatt noe problem og bestille innenlands etter de ble tatt?
Vis hele sitatet...
Spør pga har blitt tatt utenlands før men har ikke bestilt innenlands enda.

Men tenker at innenlands er mer sikkert selv om man har blitt tatt før. Vil bare høre om noen av dere kjenner dere igjen?
Sist endret av Detvardet7; 11. februar 2020 kl. 00:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
tror du trenger en liten pause så finner du lett ut av dette.
R.i.p 23.04.2021
Som munted artist sa.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
tror du trenger en liten pause så finner du lett ut av dette.
Vis hele sitatet...
Vel innenlandspost er trygt uansett. Bare meg som er skeptisk. Har ikke hørt om en pakke som har blitt stoppet innenlands.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Grønt er vel det mest scary å sende innenlands.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Grønt er vel det mest scary å sende innenlands.
Vis hele sitatet...
Sant om du er så uheldig at politiet har med seg hunder for og lukte. Men det er utrolig sjeldent. Har ikke hørt om noen som har blitt tatt innenlands.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
De gjennomfører kontroller på de store postsentralene i Oslo, Tromsø og andre steder. Hvor ofte de gjør det - og hvor mye de sjekker - og hva de gjør med d et de finner og små mengder i brev -- det vet nok veldig få noe vettugt om. Har motatt en del bønne i posten over årene innenlands.

for meg virker det veldig trygt - men jeg har rent rulleblad, og stiller krav til den som pakker.
hvis en random gjør en dårlig jobb, så hadde jeg hatt noia
Sist endret av meaculpaUIO; 11. februar 2020 kl. 01:02.
Sitat av Detvardet7 Vis innlegg
Sant om du er så uheldig at politiet har med seg hunder for og lukte. Men det er utrolig sjeldent. Har ikke hørt om noen som har blitt tatt innenlands.
Vis hele sitatet...
er vel bare å vente og se om noen er så kjipe at de bruker adressa de da?
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
er vel bare å vente og se om noen er så kjipe at de bruker adressa de da?
Vis hele sitatet...
Haha hvorfor skulle noen det? Uansett så er ting safe på innenlands post.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
De gjennomfører kontroller på de store postsentralene i Oslo, Tromsø og andre steder. Hvor ofte de gjør det - og hvor mye de sjekker - og hva de gjør med d et de finner og små mengder i brev -- det vet nok veldig få noe vettugt om. Har motatt en del bønne i posten over årene innenlands.

for meg virker det veldig trygt - men jeg har rent rulleblad, og stiller krav til den som pakker.
hvis en random gjør en dårlig jobb, så hadde jeg hatt noia
Vis hele sitatet...
Ja de gjør nok kontroller av og til men sjeldent. Så mye post som kommer inn hver dag tar mye politi ressurser for og sjekke. Politiet har som regel ikke tid til det. Viktigste er og kjøpe fra en troverdig selger og at han pakker det godt inn.
Sist endret av Detvardet7; 11. februar 2020 kl. 02:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet om folk som har blitt tatt for Narko sendt innenlands, det taes stikkprøver. Din pakke kan eller kan ikke bli tatt..

Vil du ta sjangsen så kjør på.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Detvardet7 Vis innlegg
Haha hvorfor skulle noen det? Uansett så er ting safe på innenlands post.



Ja de gjør nok kontroller av og til men sjeldent. Så mye post som kommer inn hver dag tar mye politi ressurser for og sjekke. Politiet har som regel ikke tid til det. Viktigste er og kjøpe fra en troverdig selger og at han pakker det godt inn.
Vis hele sitatet...
Høres ut som du allerede vet svaret og svarer på dit eget spørsmål.
Sitat av Detvardet7 Vis innlegg
Haha hvorfor skulle noen det? Uansett så er ting safe på innenlands post.



Ja de gjør nok kontroller av og til men sjeldent. Så mye post som kommer inn hver dag tar mye politi ressurser for og sjekke. Politiet har som regel ikke tid til det. Viktigste er og kjøpe fra en troverdig selger og at han pakker det godt inn.
Vis hele sitatet...
har en anelse om at du er en av de som klarer bli tatt.. pls rapporter tilbake her med hvordan du evt ble tatt om du skulle finne å handle innenlands og også bli tatt
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
har en anelse om at du er en av de som klarer bli tatt.. pls rapporter tilbake her med hvordan du evt ble tatt om du skulle finne å handle innenlands og også bli tatt
Vis hele sitatet...
Haha. Det skjer ikke. Innenlands post blir ikke tatt. Det er utrolig sjeldent. Skal ikke bestille narko uansett. Så utrolig liten sjangse da

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet om folk som har blitt tatt for Narko sendt innenlands, det taes stikkprøver. Din pakke kan eller kan ikke bli tatt..

Vil du ta sjangsen så kjør på.
Vis hele sitatet...
Til og med narko er sjeldent innenlands. Men er ikke narko jeg skal bestille. Så er utrolig sjeldent. Har ikke hørt om noen som blir tatt
Sist endret av Detvardet7; 11. februar 2020 kl. 03:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Detvardet7 Vis innlegg
Haha. Det skjer ikke. Innenlands post blir ikke tatt. Det er utrolig sjeldent. Skal ikke bestille narko uansett. Så utrolig liten sjangse da



Til og med narko er sjeldent innenlands. Men er ikke narko jeg skal bestille. Så er utrolig sjeldent. Har ikke hørt om noen som blir tatt
Vis hele sitatet...
bol da? for å få saklig svar må du nesten åpne litt mer for hva det er snakk om, også mange måter å garantere anonymitet om det er derfor du er så indirekte..
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
bol da? for å få saklig svar må du nesten åpne litt mer for hva det er snakk om, også mange måter å garantere anonymitet om det er derfor du er så indirekte..
Vis hele sitatet...
Ja skjønner det. Fikk svarene mine på andre forums nå. Ellers takk for hjelpen
Kan love deg at de sjekker innenlands! Kan jeg skrive under på. De har rutine kontroller innimellom på postkontorer,og lukter hunden dop,så får du politi på dørn. Det kan jeg bekrefte
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva med en Oil pen (kingpen) feks. Om dette blir sent fra Oslo til Trondheim feks, hva er sjansen at dette blir stoppet?
Tror f.eks. dmt, LSD, sopp og slikt kan ansees som ganske så trygt innenlands, cannabis derimot føler jeg er mer sketchy. En tar garantert en risk, men akkurat hvor stor denne risken er, kan kun politi eller en postansatt svare på. Men det stemmer at du mest sannsynlig får den gjennom.

Jeg synes heller politiet skal fokusere å få det farlige gatedopet, som har tatt liv i det siste, vekk fra gatene, cannabis er så uskyldigt i forhold.
Sist endret av Hans Høyhet; 22. februar 2020 kl. 14:41.
Til og med narko er sjeldent innenlands. Men er ikke narko jeg skal bestille. Så er utrolig sjeldent. Har ikke hørt om noen som blir tatt

hahahahhaha
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått stoppet hasj 2 ganger innenlands. Henlagt brev i posten et par mnd etterpå.