Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1226
Ser at komplett har startet med skikkelig vannkjøling.
Eller for meg ser det ihvertfall skikkelig ut.

Skal bygge min første skikkelige loop, og jeg er veldig fornøyd med komplett og deres kundeservice, så om produktene er skikkelige, handler jeg derifra, uansett om det er litt dyrere enn andre steder.

Kabinettet jeg bygger i er 900d, og starter i første omgang med cpu og skjermkort(i7 og 780ti). Tenker å starte med ihvertfall 2-3 radiatorer for å fylle litt plass. Med mulighet for å forstørre loop til 2 skjermkort, og evt andre ting senere.

er det noen veldig gode grunner til å ikke handle fra komplett, så blir det vurdert.

Takker for svar
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Komplett er trygt og godt - i tillegg norsk!
anbefaler techbay.no til innkjøp av vannkjøling.
Sitat av Sup3rn0va123 Vis innlegg
anbefaler techbay.no til innkjøp av vannkjøling.
Vis hele sitatet...
Støtter denne!

Ville ikke valgt komplett når det kommer til vannkjøling. Sjekk ut Techbay og Digital Impuls Begge er norske butikker og har VELDIG god kundeservice (DI har fysisk butikk i Trondheim og Oslo)

Komplett er av og til litt dyrt, i tillegg til at de har dårlig utvalg på vannkjøling og de det virker som de har lite peiling på vannkjøling hvis du trenger hjel/tips.

Butikksjefen på DI Oslo er kjent innen overklokking og vannkjøling (du finner han på nett som **DP**)
Sist endret av GreenRay; 20. januar 2015 kl. 13:28.
Takker for hjelp.
Har kjent til Techbay fra tidligere da jeg egentlig skulle kjøpe et sett ifjor.

Endte opp med at jeg sendte en bestilling på 7k til Techbay, så får håpe dette gir meg en god start
Dette er ekskludert vifter da jeg har det fra før, evt må handle litt flere om jeg skal kjøre push/pull på alt.

Blir hard tubing, så jeg skal prøve meg litt frem på å bøye disse. Har handlet 3meter, og håper det er nok.
Har i tillegg handlet vanlige slanger i tilfelle jeg skulle møte problemer
Ville droppet push/pull. Du vil neppe merke noen forskjell
Jeg tror jeg vil merke forskjell, mtp at jeg ønsker flere vifter på lavere rpm pga støy. Om jeg kjører ferre vifter trenger jeg mer rpm for samme luftflyt?

Uansett kjører jeg push pull på øverste rad bare fordi de ser bedre ut, og fyller mer plass
Nede er det ikke så nøye med gjerne.