Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 661
God kveld!

Min gamle laptop har endelig tatt kvelden og i den sammenheng har jeg behov for en ny pc. Kjøpte laptopen da den var ment for skole/spilling men er nå ferdig på skolebenken og har da mest behov for en helt vanlig spillpc.

Dette trenger ikke være noe spektakulært som skal dra alle spill på beste setting men er ikke meg imot. Da jeg somsagt kan meget lite om stasjonære pcer da jeg har holdt meg til laptoper mottas alle råd med takk. Budsjettet er mellom 8000 og 10000. Beklager om det skulle være noen skriveleifer her da jeg skriver via mobil samt vil jeg beklage at jeg ikke tok meg tid til å lese alle trådene her da noen av dem sikkert kunne hjulpet meg, somsagt, via mobil.

Takk.
Du vil etter skjerm, mus, og tastatur sitte igjen med en meget god gaming pc hvis du går opp til 10k, i den prisklassen vil du dra alt lett med high/ultra.


Kan ikke lage deg noe oppsett da jeg er inkompatibel når det kommer til selve plukkingen, men hvet via farstid at den pcen din vil være rå i spill.