Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1545
Jeg ble skrevet ut av lar for kun 3 dager siden, og ringte lar i dag og sa at jeg ønsker å starte opp igjen på Lar medisiner. Jeg har innsett at jeg må ha lar medisinen for å fungere i hverdagen, og at jeg ikke er klar for et liv uten helt enda.

Jeg fikk da til svar at nei jeg må få noen til å henvise meg på nytt, selv om jeg kun ble skrevet ut for 3 dager siden. Så hvordan får jeg en kjappest mulig henvisning? Fastlegen er på permisjon, ingen i lar kan hjelpe meg.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fastlege, Ruspol og Nav kan henvise deg til opptrapping på LAR medisiner. Evt kan du møte opp på rusakuttmottaket dersom du er abstinent og behøver øyeblikkelig hjelp. Sistnevnte gjelder hvert fall i Oslo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fastlege, Ruspol og Nav kan henvise deg til opptrapping på LAR medisiner. Evt kan du møte opp på rusakuttmottaket dersom du er abstinent og behøver øyeblikkelig hjelp. Sistnevnte gjelder hvert fall i Oslo.
Vis hele sitatet...
Jeg har blitt overført til put, kan de hjelpe med henvisning om jeg ringer de i morgen? Jeg bor i Bergen ikke Oslo, men uansett trenger jeg ikke hjelp fra rusakutten da jeg har medisin.
Anonym bruker
"Fregnete Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Jeg har blitt overført til put, kan de hjelpe med henvisning om jeg ringer de i morgen? Jeg bor i Bergen ikke Oslo, men uansett trenger jeg ikke hjelp fra rusakutten da jeg har medisin.
Vis hele sitatet...
Hva med M31?Trodde du kunne få oppstart der uten henvisning?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med M31?Trodde du kunne få oppstart der uten henvisning?
Vis hele sitatet...
Ja det trodde jeg også. Ringte de og forklarte situasjonen, de sa at de ikke hadde mulighet for å hjelpe meg med en samtale før 30 mars! Håpløst.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjipt system! Vil bare ønske deg lykke til, fornuftig å ønske deg inn til Lar igjen som en sikkerhet for deg. Håper dette ordner seg ila uka. Trekk i alle tråder. Har desverre ikke konkrete tips men kanskje noen på blå kors eller frelsesarmeen har en kontakt innafor