Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 510
Hey!

Har en kompis som skal oppgradere PC'n sin etter å ha hatt den i 8 år nå.
Så på Black Friday gikk han til innkjøp av denne oppgraderingspakken(hvorfor han ikke forhørte seg med meg før kjøpet skal han få kjepp for). Skjermkort har han allerede kjøpt brukt av en annen kompis som jeg tror er GTX 970.

Han er en person som VIRKELIG skal spare mest mulig penger, og kjøper veldig sjeldent ting. Hvis denne pakken var et veldig bra tilbud(noe jeg tviler på da det sjeldent er det på komponenter). Å han er også litt mer sånn casual gamer, og BF1 i ultra med 4K skjerm er det noe som aldri vil skje. Er som regel CS og League det går i, men den pc'n han har nå er jo ganske dårlig så forstår at han skal oppgradere, og da legger han først en del penger i det for så han kan ha de delene også i 10 år, men det er vel noe han liker å tro, men slikt budsjett har han nok ikke.

Jeg tenkte han kanskje ville få mest ut av noe som dette hvis han ønsker å spare litt penger, men henviser meg hit da noen garantert kan mer om dette enn meg