Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 738
Corsair Obsidian 750D

Av forskjellige grunner kunne jeg tenkt meg det kabinettet der. Maskinen står inntil en vegg, veggen er på høyre side av kabinettet. Har ikke sansen for det vinduet... Så over til det store spørsmålet. Noen som vet om sidedørene kan byttes om? Synes jeg har lest at det skal gå, men om det er noen som har kabinettet her som har lyst til å gjøre en aldri så liten test?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Har et slikt liggende, det funket greit å bytte dørene, ser dog ikke vitsen da du ser kun bakplaten som HK er festet i, vil nesten påstå det er bedre å ha det slik det er.



Edit: Beklager potetbilde, ble tatt på vei til dasset.
Sist endret av Fleff; 23. juni 2016 kl. 21:37.
Trådstarter
Takker så meget

Trenger ikke se noenting inni maskinen. Om de hadde gitt meg alternativ uten vindu hadde jeg selvfølgelig kjøpt det i stedet. Bryr meg ingenting om hvordan det ser ut inni kabinettet bortsett fra å holde det ryddig med tanke på kabler og ha så lite støv som mulig på innsiden.

KP gitt for innherdig innsats
Sist endret av Jens1; 23. juni 2016 kl. 21:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.