Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1827
hei må ha meg ny pc før dayz standalone og har ikke peiling på pc
så lurer på om noen har en grei liste til pc for en 12-14 tusen

som ivartfall kan kjøre infestation, og dayz(arma 2)

og som forhåpentlig kan kjøre dayz standalone når det kommer

skal brukes mest til gaming

ville noe som dette funke?http://www.finn.no/finn/torget/annon...uery=gaming+pc
Ville ikke betalt noe mer enn 7 for den brukt.
DayZ SA kommer ikke til å kreve en monsterpc for å kjøre smooth akkurat, så jeg tror en pc til 7-8k burde holde, såfremt du bygger selv / kjøper fra Komplett. Ikke kjøp fra Finn med mindre du vet hvilken ytelse du får av de forskjellige delene.
Du kan bygge en mye bedre PC enn det der selv, for 12k. Ikke kjøp.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av s1l3t Vis innlegg
hei må ha meg ny pc før dayz standalone og har ikke peiling på pc
så lurer på om noen har en grei liste til pc for en 12-14 tusen

som ivartfall kan kjøre infestation, og dayz(arma 2)

og som forhåpentlig kan kjøre dayz standalone når det kommer

skal brukes mest til gaming

ville noe som dette funke?http://www.finn.no/finn/torget/annon...uery=gaming+pc
Vis hele sitatet...
Bygg deg en selv, mye billigere. Det der er et rent ran.

Om du ikke tror du klarer å bygge en selv, eller ikke har tålmodighet så kan du sette sammen egen pc på Komplett. Vet ikke om dette er mye dyrere enn bygge den selv.
Lurer på når dayz standalone kommer jeg....kanskje 2019 ? Føler de utsetter og utsetter og utsetter...drit
Kommer i år
Trådstarter
34 0
Sitat av Grix Vis innlegg
Du kan bygge en mye bedre PC enn det der selv, for 12k. Ikke kjøp.
Vis hele sitatet...
viss du har hatt en liste så hadde det vært kjekt

Sitat av Wigga Vis innlegg
DayZ SA kommer ikke til å kreve en monsterpc for å kjøre smooth akkurat, så jeg tror en pc til 7-8k burde holde, såfremt du bygger selv / kjøper fra Komplett. Ikke kjøp fra Finn med mindre du vet hvilken ytelse du får av de forskjellige delene.
Vis hele sitatet...


tips til deler?




har lyst til og bruke ca 10-12 men viss noe er virkelig viktig så kan jeg gå over det
Sist endret av s1l3t; 22. juli 2013 kl. 21:58.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Tror du skal klare deg godt på 10-12k.
Trådstarter
34 0
har også tenkt og spille bf 4 når det kommer
Kommet release date på Standalone enda?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Kommet release date på Standalone enda?
Vis hele sitatet...
Nei. titegn.
Trådstarter
34 0
ingen som har en liste på stasjonær til en 10-12k som kan kjøre dayz standalone og bf4
ESM
Lazy Generation
Nøkkelord for en god gaming pc atm er i7 4770k prosessor, GTX 770 skjermkort, coirsair 750w strømforsyning, vengeance 8gb ram på 1600mhz. random hovedkort som passer og SSD om du har lyst på. Lykke til

EDIT: Trenger ikke bruke mer enn 10k på en god gaming pc såfremt du har skjerm fra før.
Sist endret av ESM; 29. juli 2013 kl. 00:33.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av ESM Vis innlegg
Nøkkelord for en god gaming pc atm er i7 4770k prosessor, GTX 770 skjermkort, coirsair 750w strømforsyning, vengeance 8gb ram på 1600mhz. random hovedkort som passer og SSD om du har lyst på. Lykke til

EDIT: Trenger ikke bruke mer enn 10k på en god gaming pc såfremt du har skjerm fra før.
Vis hele sitatet...
Det er ingen grunn til å bruke 1000,- ekstra på en 4770K fram 4670K om gaming er formålet.
Veldig få, om ingen spill som benytter seg av HT.
Sitat av Obster Vis innlegg
Lurer på når dayz standalone kommer jeg....kanskje 2019 ? Føler de utsetter og utsetter og utsetter...drit
Vis hele sitatet...
Ikke klag, du får et ferdig spill. Ser du på devblogs så skjønner du hva jeg mener.

Angående PC-en. Dean Hall har selv sagt i flere intervjuer om at hvis du
Trådstarter
34 0
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Ikke klag, du får et ferdig spill. Ser du på devblogs så skjønner du hva jeg mener.
Vis hele sitatet...
Angående PC-en. Dean Hall har selv sagt i flere intervjuer om at hvis du


?
Komplett Gamer Premium - GTX770 Edition Du får kanskje tilsvarende deler billigere hos andre nettbutikker. Bra PC om du vil ha alt-i-ett løsning med operativsystem osv og ikke ønsker å bygge selv
Trådstarter
34 0
[COLOR="Black"]har laget ny post pga mye bullshit om dayz standalone[/COLOR]

takk for tipset clank men bygger gjerne selv og vet at man kan få en bedre pc til samme pris om man velger deler selv