Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1383
Trenger snus forslag.
General løs.
Skruf Solbær/ Bjørnebær.
Siberia rød, eller 24K crystal. Fås i kiosker/bensinstasjoner eller på nett.
Mvh
All white: Loop Mint Mania. Finnes i S2, S2 Mini, S3 og S4. Kan også varmt anbefale XQS Blueberry Mint.
White: Nick&Johnny Crushed Ice White.

Alt finnes hos snuslageret.no.
Hos snuslageret.no kan du bestille NOR Hardanger som er med jordbærsmak. Den er knallgod og det koster bare rundt 500,- for en sylinder.
grabb's Avatar
Trådstarter
6 0
Takk for forslag, men generellt leter jeg etter helhvit
epok freeze 7 er så digg snus anbefales
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av grabb Vis innlegg
Takk for forslag, men generellt leter jeg etter helhvit
Vis hele sitatet...
Har du prøvd skruf fresh superwhite? Hos oss går det i 2 (52) og 4 (54)
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Hos snuslageret.no kan du bestille NOR Hardanger som er med jordbærsmak. Den er knallgod og det koster bare rundt 500,- for en sylinder.
Vis hele sitatet...
Er denne som de andre som har smak i seg? Typ kjemisk som ikke smaker så mye annet enn kjemiklasserom.
Prillan Dunder med Cobra lakris.
Lag 400 snus hjemme på 32mg for under 700 kr.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel om du er som meg og ikke liker å putte tannkrem under leppa, eller godteri for den saks skyld. Så er the lab 07 ett prima valg. Den smaker litt tobakk så du kan bruke den lenge uten å måtte bytte variant. Den er sterk, hvit og renner lite.
Loop mango tango extra strong S4 og Loop jalapeño lime S4 er de daglige for meg.

Vet at Rush zesty yellow og NOR Solastranda er begge S5 og godt anbefalt av kompisene mine.
XQS twin apple eller blueberry.
En snus du kan legge på tunga om du vil.
Jeg tilsetter til tider spytt så den skal renne mer. Omnomnom.
Ett tips er jo å slutte. General No3 var min gift de siste årene, laveste nikotin innholdet i Norge i tror jeg.

Ellers så likte jeg grov snus. Og av løs så gikk det i ettan.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Er denne som de andre som har smak i seg? Typ kjemisk som ikke smaker så mye annet enn kjemiklasserom.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg synes egentlig den er ganske frisk. Prøvde den nylig på vei over til Sverige, og den ble en ny favoritt - så nå bestilte jeg nettopp en sylinder rett fra produsenten. 49,- pr boks her i Norge synes jeg er billig.

Om du ser på hjemmesiden deres så har den fått ganske gode tilbakemeldinger der også.
Billigste fra snus.com eller Snuslageret.
Hvit snus: Mango tango. Hver eneste snus er som en to ukers ferie i sørøst Asia