Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2159
Har fått tak i Dali opticon 6 men har seriøst null peiling på lyd og anlegg,men hørt at det er sinnsykt rått men jeg mangler forsterker,noen som kan hjelpe meg å anbefale en god forsterker brukt?

Tenker å kjøpte rundt maks 3000-3500 gjerne med fjernkontroll
Jeg er ingen lyd geak så Jeg trenger ikke det råeste men samtidig heller ikke noe dritt.

Vil ha muligheten til å koble til pc og tlf via aux og Jack, eller finnes andre tilkoblingsmuligheter som jeg ikke vet om?

Samtidig så trenger jeg også ledninger fra høyttalere til forsterker, er tenker billigst mulig men rundt 500-800


Noen som kan hjelpe en som har lite peiling? Gjerne finn annonse og den som kommer med best forslag skal få en liten premie i posten hehe

Peace out
BRAND ∞ STRONG
Tror jeg ville stukket innom for eksempel HiFi Klubben, de har tidligere har solgt disse, og fått de til å finne noen som
spiller noenlunde likt. Da kan du lytte gjennom med forskjellig forsterkere og også med den typen musikk du vil bruke
anlegget mest til.
Trådstarter
Hvor mange watt er det på opticon 6 i forhold til hvilken watt på forsterker?

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Tror jeg ville stukket innom for eksempel HiFi Klubben, de har tidligere har solgt disse, og fått de til å finne noen som
spiller noenlunde likt. Da kan du lytte gjennom med forskjellig forsterkere og også med den typen musikk du vil bruke
anlegget mest til.
Vis hele sitatet...
Ja men da er vi over på priser jeg ikke er villig til å betale, billigste der var rundt 4500 for de "dårligste" som var okei
Sist endret av OxyLove; 26. april 2022 kl. 01:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Du kan jo bruke informasjonen fra HiFi Klubben til å finne brukte versjoner av samme forsterker.
kjøp en Nad Bee356 finner du på Finn til budsjettet ditt. Har hatt Nad+Dali kombo selv, veldig fornøyd.