Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1426
Heisann.

Jeg har nylig gitt ut et album med låter jeg har laget over de siste 6-7 åra. Albumet består av 17 låter i forskjellige sjangere, og nå håper jeg på litt ris og ros fra potensielle lyttere.

Låtene er altså laget over de siste 6-7 åra i mitt eget hjemmestudio, så her er det både forskjellige sjangere, lydkvaliteter og instrumenter som er brukt. Noen av låtene er tidligere gitt ut, og de av dere som har vært medlem av forumet noen år vil kanskje kjenne igjen enkelte av sangene fra tidligere utgivelse. For de av dere som ikke har hørt sangene tidligere, kanskje finner du ei låt eller to som fenger?

Albummet finner du hvertfall her: Mads Kymre - Same Old Tunes

Så håper jeg det er verdt tiden din
Jeg har hoppet igjennom flere poster her nå med folk som legger ut musikken sin. Dette er det eneste jeg ikke har slått rett av med en eneste gang! Jeg er virkelig ikke fan av komersiell, tragisk, talentløs musikk. Men det er jo dette det har kommet til nå. Skal en lykkes nå til dags, bør det jo nesten ikke være en eneste ren tone i sangen.

Spør du meg så har dere mer talent en alle postene jeg har hørt på nå ikveld, til sammen.. Og vel så det. Lykke til! Stå på og lag ekte musikk.
Sist endret av agsel; 25. oktober 2014 kl. 01:14.
Ah, husker "The Electric Ghost" fra før, digga den da.
Herlig variasjon i albumet. Og generelt bra sanger. Keep it up!
Sitat av agsel Vis innlegg
Jeg har hoppet igjennom flere poster her nå med folk som legger ut musikken sin. Dette er det eneste jeg ikke har slått rett av med en eneste gang! Jeg er virkelig ikke fan av komersiell, tragisk, talentløs musikk. Men det er jo dette det har kommet til nå. Skal en lykkes nå til dags, bør det jo nesten ikke være en eneste ren tone i sangen.

Spør du meg så har dere mer talent en alle postene jeg har hørt på nå ikveld, til sammen.. Og vel så det. Lykke til! Stå på og lag ekte musikk.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker for det

Sitat av F4celess Vis innlegg
Ah, husker "The Electric Ghost" fra før, digga den da.
Herlig variasjon i albumet. Og generelt bra sanger. Keep it up!
Vis hele sitatet...
Morsomt at du husker The Electric Ghost takk for tilbakemelding!