Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1249
Happy Buddha
Hei Freaks!

Jeg er på jakt etter bærebar pc + skjerm.
Ser for meg 1500-2000 på skjerm, det meste over 20'' funker.
Pcen vil bli brukt hovedsaklig til LoL, fint om den klarer spill som Battlefield 3 osv. Ikke noe behov for å dra alt på maks grafikk.

Takk på forhånd!
Ferdig sammensatt eller selvbygger?

Har denne skjermen selv, og den funker mer enn bra nok:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=769330
Happy Buddha
Trådstarter
Takk for raskt svar, skal bygge selv!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Kommer ny prossessorserie fra Intel om et par uker. Ville ventet til da om jeg var deg. De nye CPU'ene blir 5-15% bedre, og de nåværende kommer til å gå ned i pris.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Kommer ny prossessorserie fra Intel om et par uker. Ville ventet til da om jeg var deg. De nye CPU'ene blir 5-15% bedre, og de nåværende kommer til å gå ned i pris.
Vis hele sitatet...
din jæææævel hehe, jeg har akkurat bestilt oppgraderinger, sku ike sagt det der din duste fjert hehe, men jaja sånn gikk det, med skjermer anbefaler jeg og kjøpe samsung, har hatt et par forskjellige merker innen PC skjermer og funnet ut at samsung har den beste kvaliteten hittil av de jeg har hatt/prøvd
Sitat av FatMan Vis innlegg
Kommer ny prossessorserie fra Intel om et par uker. Ville ventet til da om jeg var deg. De nye CPU'ene blir 5-15% bedre, og de nåværende kommer til å gå ned i pris.
Vis hele sitatet...
pluss 780 er nett lansert, så tar nokk ikkje lang tid før vi ser 760.
Typisk når man akuratt har kjøpt/bygd seg pc.. xP
Sitat av Gtx85 Vis innlegg
Typisk når man akuratt har kjøpt/bygd seg pc.. xP
Vis hele sitatet...
ja, slik går det når ein ikkje følger med.
Det er greit stor forskjell på skjermer. Til en mid-range pc vil jeg anbefale IPS panel, jo mer du spytter I jo bedre.

Fordelen med IPS over TN(vanlig) er at de gir mye bedre bilde, men på bekostning av oppdateringsfrekvens og evt ghosting.

her har du en knallgod skjærm som er verdt prisen, nydelig bilde og helt ghosting fri. Med mindre du legger i 2500+ får du ikke en skjerm med mer enn 60hz (og du har neppe bruk for mer), så oppdateringsfrekvensen vil være helt normal.
Stasjonær eller bærbar???
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
ja, slik går det når ein ikkje følger med.
Vis hele sitatet...
Sant det
Happy Buddha
Trådstarter
Sitat av Mechie Vis innlegg
Stasjonær eller bærbar???
Vis hele sitatet...
Ojj, ser det står litt feil i posten, skal være stasjonær. Beklager.