Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3905
Hei,
Er det noen butikker i Oslo som har pantemaskin slik man bare kan tømme alle boksene oppi? Har en god del sekker så vil helst ikke pante en etter en.

Gjerne rundt Majorstua området

Mvh
De har kart med hvor de befinner seg på hjemmesdien deres
https://r1.tomra.com/no/
Sitat av pensl Vis innlegg
De har kart med hvor de befinner seg på hjemmesdien deres
https://r1.tomra.com/no/
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Takk for ditt bidrag til pantekulturen!
Coop Obs på Haugenstua/Rommen har sånn ^^
Er det bare å helle alt oppi, og så er man ferdig på typ 20 sekunder? Eller bruker maskinen 10 min på å telle alle flaskene/boksene etter at du har slengt oppi det du har?
det går mye fortere og pante selv.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
det går mye fortere og pante selv.
Vis hele sitatet...
Gjør det virkelig det? Også om man kommer med søppelsekk full?
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
det går mye fortere og pante selv.
Vis hele sitatet...
Feil
Veldig feil,kan gå med på det om du har en liten bærepose kanskje men større mengder så er den uten tvil raskere. Jeg pantet et hengerlass for en stund siden å det gikk veldig raskt.
Jeg estimerer ca 1,5min på en søppelsekk med god blanding store og små flasker og bokser.

+største bonusen syntes jeg er at de ikke går full. Dvs kan gå full men etter hva jeg har klart å se tror jeg det er 3 sekker som fylles, altså en sekk er full så begynner den å fylle neste og den fulle sekken kan skiftes i mellomtiden. (Dette er bare hva jeg tror etter å ha sett/brukt maskinen)
Sist endret av Yohoja; 12. september 2022 kl. 19:31.
Vår Panter har 35 fine år bak seg med panting og hver mnd har han spart fire minutter takket være
Tomra sin Tøm & Røm løsning, totalt 28 timer. Trekker vi fra tid brukt på å skrive her samt når han kjører
rundt på jakt etter disse maskinene sitter vi igjen med 24 timer spart. Det er offisielt Pantens Dag.