Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 811
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt litt valium og xanax og en halv rivo og ett bikkjebein og røyka litt bønne og hest(folie ik sprøyta), vil amfetamin funke bra med den komboen jeg er på for mer rus eller motsatt? Og burde man droppe eller snorte, er sånn halvvgrei speed. Er ganske så god i formen nå😀😂

(Trenger ikke noe moralpreken, takk på forhånd&#128512
Ja speed passer fint til de tinga der men selv vill jeg bare tatt det om jeg hadde hatt liggende mer bønne/piller/minus til nedturen imorra og jeg anbefaler dropp i såfall for hvis ikke kan man få litt oppheng i å sniffe for å justere hele tida det er litt waste of time pluss at formen holder seg jevnere ved dropp. Men ikke ta alt for mye for det overdøver fort det andre i såfall

PS hvis du tar speed bør du ikke ta mere benzo imens du er speeda for det man kan bli grisesvimmel når speeden går ut.
Sist endret av Bluesky_; 24. mai 2022 kl. 16:45.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ja speed passer fint til de tinga der men selv vill jeg bare tatt det om jeg hadde hatt liggende mer bønne/piller/minus til nedturen imorra og jeg anbefaler dropp i såfall for hvis ikke kan man få litt oppheng i å sniffe for å justere hele tida det er litt waste of time pluss at formen holder seg jevnere ved dropp. Men ikke ta alt for mye for det overdøver fort det andre i såfall

PS hvis du tar speed bør du ikke ta mere benzo imens du er speeda for det man kan bli grisesvimmel når speeden går ut.
Vis hele sitatet...
Ait takk for svar sjef!
Anonym bruker
"Vanskelig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp det. Man skal igrunn ikke kombinere beroligende og bedøvende piller med sentralstimulerende pga fare for hjertestopp og overdose. Rusen er ikke verdt det syns jeg men vet andre liker kombien