Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2047
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg kjøpte idag to rohypnol 542. De ser helt legit ut, men disse gikk vel ut av produksjon i 2012?

Er det noen sjanse for at disse er ekte?

Hvordan skal de smake, skal de smelte i munnen, hvilken farge er det inni, og hvis det er ekte, hvordan vil det være forskjellig fra f.eks alprazolam?
Blå inni, smaken husker jeg ikke, men dem er å få tak i utlandet, du vil få en jævlig hangover.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smaker litt søt
Finnes ennå i norge, på godkjenningsfritak. Gis i enkelttilfeller for søvn og gis mot bla.a tannlegeskrekk
Sist endret av sukkersyke; 11. desember 2021 kl. 01:44.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De sakte litt søtt, kanskje fargen lurer meg, men det kunne minne om noe underlig godteri (bare mindre søtt). Den var helt mørkeblå inni, synes at den fargekombinasjonen er fin, selv om årsaken til den ikke er det.

For de som lurer så ja, det fungerte. I forhold til xanax er det ikke veldig likt. Rusen likner heller en blanding av zopiclone og clonazolam. Det treffer raskt, er euforisk og gir tydelig følelse av å være ruset og vanskeligheter med å skrive riktig.

En veldig fin pille til søvn, men man blir litt for loka til at det har noe for seg å ta på dagtid.
Fikk den samme rohypnolen hos tannlege for 1 måned siden. Ble så ruset at jeg gråt under visdomstannoperasjonen. Hulket. Jeg griner aldri. ble dumpa av dama 3 dager før, kjærlighetssorg som kom til overflaten. Kunne heller ikke skille mellom hvem av pleierrne jeg snakket med. Trodde jeg snakket til tannlegen, men snakket til tannpleieren 3 ganger om samme spørsmål, «det må du nok spørre tannlegen om».
Sist jeg tok en Rohypnol var i 2005.Det var den norske varianten Flunipam 1 mg.Hadde sittet oppe hele natta med kjæresten og jeg dro hjem og la meg i ti-tiden på formiddagen.Sovnet med en gang og våknet i femtiden.Helt uthvilt.Den mest effektive sovetabletten som har vært på markedet.Unødvendig å si at den var populær i rusmiljøet.Fikk den også ved sykehusopphold.Det var også en 0.5 mg variant.Som nevnt over er det fortsatt folk som får den på godkjenningsfritak.