Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 9635
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan fungerer dette? Er det bare å pakke det godt inn (noen tips?), skrive adresse og levere i posten? Er det en risiko for sender eller kun mottaker? Er jeg som ønsker at en kompis skal sende heroin i posten da det er vanskelig å få tak i her - han bor i hovedstaten.
Pakk i vakum og send ,innlands er helt ok.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er ikke bare. Heroin er det høy straff for så her må hansker og null dna og fingerprint sitte på hverken konvolutt, plast man pakker stoffet i, eller på stoffet. Er vanskelig å ikke legge igjen noen dna spor i en sånn prosess og det holder ikke med hansker bare når man pakker inn. Kjøper man konvolutt og plast med hvite hansker kan andre reagere og melde deg, du må ikke ha dna på pengene som blir brukt, ikke dna på utsiden av hanskene så hanskene må også kjøpes med hansker, samme med plasten og samme med selve stoffet når man kjøper det for å selge videre og ikke legge det på stuebordet sitt for å pakke for der er det også fullt av hudceller og dna. Den som sender deg tar en høy høy høy risk her som jeg ville fraråda han å ta

Er det bare snakk om et gram så stiller straffen seg anderledes men uansett for lite penger inn da til å ta den risken spør du meg
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var nylig i i kontakt med onkel for en pakke som ble tatt i vår/sommer innenlands, fra en av de mest profesjonelle på dw.
Kan virke som det var en stikkprøve eller en liten kontroll.

Trygt er det ikke, men tryggere enn utland og ofte tryggere enn å møte randoms.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er ikke bare. Heroin er det høy straff for så her må hansker og null dna og fingerprint sitte på hverken konvolutt, plast man pakker stoffet i, eller på stoffet. Er vanskelig å ikke legge igjen noen dna spor i en sånn prosess og det holder ikke med hansker bare når man pakker inn. Kjøper man konvolutt og plast med hvite hansker kan andre reagere og melde deg, du må ikke ha dna på pengene som blir brukt, ikke dna på utsiden av hanskene så hanskene må også kjøpes med hansker, samme med plasten og samme med selve stoffet når man kjøper det for å selge videre og ikke legge det på stuebordet sitt for å pakke for der er det også fullt av hudceller og dna. Den som sender deg tar en høy høy høy risk her som jeg ville fraråda han å ta

Er det bare snakk om et gram så stiller straffen seg anderledes men uansett for lite penger inn da til å ta den risken spør du meg
Vis hele sitatet...
Men hvorfor skal DNA være et problem, vi har jo ikke DNA/fingeravtrykk registrert her i Norge?? I hvert fall ikke for mennesker som ikke er tidligere domfelte. Og han skal jo ikke skrive sitt navn på pakken eller noe sånt, det er jo mitt navn og min adresse, så risikoen er vel størst for min del?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var nylig i i kontakt med onkel for en pakke som ble tatt i vår/sommer innenlands, fra en av de mest profesjonelle på dw.
Kan virke som det var en stikkprøve eller en liten kontroll.

Trygt er det ikke, men tryggere enn utland og ofte tryggere enn å møte randoms.
Vis hele sitatet...
Jeg er mer redd for at det skal være en stor risiko for sender, enn for meg. Noen tips på den fronten?
Sending av rus innenlands generelt medfører minimal risiko, så lenge pakken ikke vekker oppsikt, lukter nevneverdig og generelt fremstår som anonym. Går fint 99/100 ganger innenlands.
Hvis han som sender pakken har vært domfelt for noe og ligger i DNA registeret må han ha gode rutiner ved pakking.

Hansker, alkohol til å vaske overflater, klipsposer, selvklebende gammeldagse frimerker (digitale kan spores), de fleste som gjør det seriøst bruker også vakumpakker.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knipsern90 Vis innlegg
Sending av rus innenlands generelt medfører minimal risiko, så lenge pakken ikke vekker oppsikt, lukter nevneverdig og generelt fremstår som anonym. Går fint 99/100 ganger innenlands.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Har du tips til hvordan man kan pakke det? 1 gram heroin er jo ikke store greiene.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som har tips til hvordan man kan pakke det? Bare i klipspose og i konvolutt? Burde man ikke legge klipsposen oppi en annen pose med noe annet, feks smågodt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvorfor skal DNA være et problem, vi har jo ikke DNA/fingeravtrykk registrert her i Norge?? I hvert fall ikke for mennesker som ikke er tidligere domfelte.
Vis hele sitatet...
Hva om han er tidligere domfelt da? Ja, alle som har utført en kriminal handling er registrert med spyttprøve hos politiet!
Sist endret av syrebiten; 19. november 2021 kl. 04:21.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av syrebiten Vis innlegg
Hva om han er tidligere domfelt da? Ja, alle som har utført en kriminal handling er registrert med spyttprøve hos politiet!
Vis hele sitatet...
Han er jo ikke det så det er ikke relevant???
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar. Har du tips til hvordan man kan pakke det? 1 gram heroin er jo ikke store greiene.
Vis hele sitatet...
Skal du være på den helt sikre siden burde det jo vakuumpakkes, men dette er såvidt jeg vet ganske mye styr dersom du ikke tenker å gjøre dette hyppig fremover. Nå har ikke jeg peiling på hvordan heroin lukter, så kan ikke svare på hvor nazi du burde være på pakking av denne dessverre. Lukter det noe i nærheten av like kraftig som f.eks weed så er vakuumpakking et must. Hvis det ikke lukter noe spesielt, og det kun er snakk om små menger er det godt mulig at det funker å legge det i klipspose bare.
Sitat av knipsern90 Vis innlegg
Skal du være på den helt sikre siden burde det jo vakuumpakkes, men dette er såvidt jeg vet ganske mye styr dersom du ikke tenker å gjøre dette hyppig fremover. Nå har ikke jeg peiling på hvordan heroin lukter, så kan ikke svare på hvor nazi du burde være på pakking av denne dessverre. Lukter det noe i nærheten av like kraftig som f.eks weed så er vakuumpakking et must. Hvis det ikke lukter noe spesielt, og det kun er snakk om små menger er det godt mulig at det funker å legge det i klipspose bare.
Vis hele sitatet...
Det har liten betydning hvor mye lukt et menneske kjenner, det er hunder som leter.

Heroin lukter ikke sterkt, men en hund kan kjenne amfetamin omgitt av væske, i en lukket beholder, så å finne selv vakuumpakket gods i en postsending er langt fra umulig fordi lukten perforerer gjennom plasten etter en viss tid (avhenger av hvor mange lag den må gjennom).
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Det har liten betydning hvor mye lukt et menneske kjenner, det er hunder som leter.

Heroin lukter ikke sterkt, men en hund kan kjenne amfetamin omgitt av væske, i en lukket beholder, så å finne selv vakuumpakket gods i en postsending er langt fra umulig fordi lukten perforerer gjennom plasten etter en viss tid (avhenger av hvor mange lag den må gjennom).
Vis hele sitatet...
Her beviser du etter min mening at du har ganske så lite peiling på hva som foregår på postterminaler innenlands. "Det er hunder som leter" - nei, det tilhører de ytterste sjeldenheten at det er narkobikkjer som står og lukter på alle hundre tusener av brev og post som ankommer og videresendes på innenlands postterminaler hver eneste dag.
Har min erfaring med dette, du burde ikke være redd når det gjelder sending innlands. Pakk inn dopet i en plastpose, kast den i konvulutten og send ivei.
3 par hansker, en stor skvett antibac, salig god vask imellom hanskebytte/nytt lag mylar -

og gjerne ha vett nok til å følge "normal post-hygiene" (mitt ord å ) og sjekk opp hvilke postdager mottaker har vs. når du selv sender, og prøv å unngå helg/helligdager - av logiske grunner. Dødtid på pakker *kan* være sterkt medvirkende til beslag/sak, ilag med dårlig stealth, bare et lag mylar.

Og ja, skriv med håndskrift om det bare er til eget bruk - og baare trø opp på random post-i-butikk også om De vil, sånn sett sørger du for at pakken går avgårde den dagen, uavhengig av hvilken tømming som er på rødkasser i nabolaget.

(Den der "tømmes kun i forbindelse med distribusjon av post" betyr alt ifra annahver dag til "hvis postmannen gidder" - så du som avsender trenger ikke pæse med "bør ikke være på kamera", med mindre vi snakker hektovis av shit ofc.

Nevnte jeg stealth ? Om du sender lite, pakk mye.

Og dette er bare basic "for din egen sikkerhet"-opsec jeg har på meg selv - og jeg er "bare" en som liker at venna hans i nord får kvalitet på sine uvaner - mens undertegnede også holder liv i egne uvaner.



På....litt for mange hundre, vi kan si tusenvis, av inn-pakker ila årene, så har jeg fått beslaglagt i stikkontroll 3-4 mindre beslag, og noen ut-pakker har også forsvunnet fra mottakere jeg stoler på =

sammenligna med gata eller det synlige miljøet er dette en akseptabel og meget liten risk for min del - og jeg tar heller på meg skadebegrensning for eget inntak enn forelegg


Lykke til ❤

Tilegg ; og skal du sende meds, prøv å enten unngå blister totalt, eller send med resept-lapp på og skriv avsender på brevet, enten helt gjennomsiktig eller helt opsec ; Blister-lyd er noe herk å bli kvitt, og en døv mann kan høre de....
Sist endret av Attica83; 19. november 2021 kl. 09:12. Grunn: Ad. info
Innpakking på Escobar-nivå er helt unødvendig innenlands. Bare sørg for at det ikke lukter. Og som Knipsern90 sier så er hunder en sjeldenhet på innenlandsposten. I mine 30 år i posten så jeg hund bare 2 ganger på innenlands.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Ferdig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bumper opp denne.

Noen her fått noe rus innelands fra Posten i det siste? Gikk det uten problemer?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær så snill å ro ned diskusjonen om hvordan man sender greier hit og dit på et offentlig forum da!
Spesielt freakforum.

Det er så utrolig lite gjennomtenkt!

PM, Signal, Telegram, Snapchat, hva som helst som ikke er freakforum som garantert frekventeres av nøyaktig de menneskene som prøver å hindre dere i å klare det dere snakker om her.

Slette tråden?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vær så snill å ro ned diskusjonen om hvordan man sender greier hit og dit på et offentlig forum da!
Spesielt freakforum.

Det er så utrolig lite gjennomtenkt!

PM, Signal, Telegram, Snapchat, hva som helst som ikke er freakforum som garantert frekventeres av nøyaktig de menneskene som prøver å hindre dere i å klare det dere snakker om her.

Slette tråden?
Vis hele sitatet...
Du tror ikke dem er klar over dette? Ikke tro att dette er noe topp hemmelig informasjon som bare freakere vet om. Politiet er klar over det.

Fyfaen, er alltids noen 😂
Anonym bruker
"Ferdig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kompis som klarte å få pakken sin stoppa innelands for noen dager siden, inneholdt endel rus. Lukta som vekket oppsikt. Så er visstnok mulig.

Er det sånn at pakkene innelands går gjennom PCer? Eller er det bare en stor bunke som passerer?
Bare å sende norgespakke. Pass på at det ikke lukter eller drysser ut av pakken. Altså pakk d normalt godt inn. Du skal være ekstremt uheldig om man blir tatt.. og hvis pakken blir tatt, så nekt. Hvem som helst kan sende deg en pakke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er ikke bare. Heroin er det høy straff for så her må hansker og null dna og fingerprint sitte på hverken konvolutt, plast man pakker stoffet i, eller på stoffet. Er vanskelig å ikke legge igjen noen dna spor i en sånn prosess og det holder ikke med hansker bare når man pakker inn. Kjøper man konvolutt og plast med hvite hansker kan andre reagere og melde deg, du må ikke ha dna på pengene som blir brukt, ikke dna på utsiden av hanskene så hanskene må også kjøpes med hansker, samme med plasten og samme med selve stoffet når man kjøper det for å selge videre og ikke legge det på stuebordet sitt for å pakke for der er det også fullt av hudceller og dna. Den som sender deg tar en høy høy høy risk her som jeg ville fraråda han å ta

Er det bare snakk om et gram så stiller straffen seg anderledes men uansett for lite penger inn da til å ta den risken spør du meg
Vis hele sitatet...
Hvor paranoid er du?
Anonym bruker
"Ferdig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sondre Vis innlegg
Bare å sende norgespakke. Pass på at det ikke lukter eller drysser ut av pakken. Altså pakk d normalt godt inn. Du skal være ekstremt uheldig om man blir tatt.. og hvis pakken blir tatt, så nekt. Hvem som helst kan sende deg en pakke.
Vis hele sitatet...
Men går pakkene på posten innelands gjennom sånne datamaskiner, hvor de ser hva de inneholder? Eller er det bare en bunke som går rett forbi?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men går pakkene på posten innelands gjennom sånne datamaskiner, hvor de ser hva de inneholder? Eller er det bare en bunke som går rett forbi?
Vis hele sitatet...
Nei.
Anonym bruker
"Ferdig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei.
Vis hele sitatet...
De går ikke forbi noe datamaskin?

Da ser jeg ikke hvordan folk blir tatt, med mindre det lukter noe jævlig, forferdelig pakket inn, eller at man er maks uheldig og bikkjene er inne på innelandsterminalen.
Anonym bruker
"Uenig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tilsendt no sopp her om dan gikk som smurt det?