Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3793
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt flowermate 2.0 og 5.0pro siden 2015 og var fornøyd med dem, bortsett fra at det tok. Nesten ett kvarter til man kjente noe. men ønsker å kjøpe meg en ny en når jeg nå reiser til Oslo i neste uke på ferie, helst fra en fysisk butikk. Er det noen butikker som har en vaporizer de ville anbefalt?
Anonym bruker
"Utstø Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Strålende fornøyd med min Crafty+!
I Oslo er det vel Shangri-La og Scorpius som selger slikt. Vil anbefale deg å ta en tur innom. Shangri-La ligger rett ved Oslo S.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mighty, Crafty, Volcano og Pax 3, er alle gode vaporizere til sitt bruk.

Mener Shady.no er billigst på dette innenlands. Man kan hente varen på lageret der ved forespørsel.
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hjertlig takk for svar. <3 stikker innom disse plassene og sjekker ut de nevnte merkene.
The Mighty https://www.storz-bickel.com/en/cata...ct/view/id/139 er absolutt den beste jeg har prøvd. Jeg prøvde mange før jeg endelig fant denne som endret livet mitt betydelig til det positive. Den er dyr, men du kan enten kaste bort pengene dine på prøve mange vapes som jeg gjorde, eller du kan spare penger og kjøpe den beste med en gang. Her er det god tysk kvalitet.

Jeg har bestilt direkte fra storz and bickel, innkludert utstyr i ettertid. Aldri vært et problem med toll osv.
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Shady.no holder desverre til i Notodden så det blir litt for stor omvei og kjøre for. Åge te, men shangrila og Scorpius er aktuelle. Er der andre butikker i Oslo som selger herb vaporizeren? Kan man kjøpe dem i vanlige vaporizer/damp butikker?
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For å hente*
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hjertlig takk for svar. <3 stikker innom disse plassene og sjekker ut de nevnte merkene.
Vis hele sitatet...
Også verdt å sjekke ut Happy Price i Dronningens Gate 24, de har masse røykeutstyr. Flere kompiser av meg mener også at man kan prute litt på prisen når man handler, derav navnet "happy price"
Pax vaporizerne funker knall!
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser ut til at det kanskje faller på den, ja. Jeg sikler litt etter Top Bond og, reviews sier den er bra og koster 2000kr, men er bare shady.no som har den, og da mister jeg desverre det toget, da jeg kjører Krs-Oslo, så Notodden blir for stor omvei
Kan anbefale pax. Har den originale og den er vel bortimot 8-10 år gammel..
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som har hørt om eller har erfaring med Arizer Solo 2? Eller Davinchi? Disse dukker nå også opp i interesselista mi nå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har hørt om eller har erfaring med Arizer Solo 2?
Vis hele sitatet...
Har hatt denne i flere år nå. Er fornøyd med den. Slår seg på og blir varm i løpet av sekunder. Så er det bare vape i vei. Enkelt å rense også. Nå er toleransen min kjempehøy så jeg ikke kan si hvor fort og effektivt du blir høy, men Arizer Solo 2 er en av top vaporizerne.

Jeg foretrekker Da Buddha (ikke håndholdt). Den treffer så hardt at jeg har sluttet å bruke Solo 2. Selvfølgelig er det forskjell mellom disse to da den ene er håndholdt og den andre er en større desktop vape.
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ah, du fikk meg skikkelig hyped til det sto desktop vape. Må ha håndholdt
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da burde du gå for Mighty kanskje
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ah, du fikk meg skikkelig hyped til det sto desktop vape. Må ha håndholdt
Vis hele sitatet...
Har ingen klage på Solo 2, i hvert fall. Brukt den veldig mye før jeg kjøpte Da Buddha i år.
Kongene av vape er Arizer Solo 2 og Mighty.

Har begge selv, men jeg liker Arizer Solo 2'en best, har brukt den i godt over 2 år nå! I tilleg får du kjøpt bong adaptere til dem, og du kan lage deg eit smooth oppsett med water bong og vape, funker helt konge! Men funker veldig fint helt vanlig og, både til grønt og brunt!
Anonym bruker
"Oppblåst Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker Arizer bra med hasj? Mighty er hvertfall et helsike å holde ren. Og hvordan er det med batteribytte, merker at kapasiteten reduseres raskt ift. andre dingser. Pluss at munnstykket er jævlig skjørt. Hadde ærlig talt forventa mer av en såpass rennomert produsent.
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble arizen Solo 2 fra fordamperiet.no. veldig fin pris(ikke ment som skjult reklame) var bare tilfeldig at jeg fant dem, da jeg ikke hadde hørt om dem før. Tusen takk for alle råd og tips
Anonym bruker
"Utstø Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Funker Arizer bra med hasj? Mighty er hvertfall et helsike å holde ren. Og hvordan er det med batteribytte, merker at kapasiteten reduseres raskt ift. andre dingser. Pluss at munnstykket er jævlig skjørt. Hadde ærlig talt forventa mer av en såpass rennomert produsent.
Vis hele sitatet...
Arizen legger produktet inni røret, og ikke i noe kammer, scåden skal være notorisk lett og holde ren. Produktet ligger inni glassrøret istedet for ett kammer, så bare staker du ut av røret etterpå istedet for å skrape ut av noe kammer. Har du noe filter nederst ser jeg ikke for meg at hasj er noe problem i det hele tatt, så lenge du renser glassrøret bra
Joda, fungerer med hasj. Har gjort det mange ganger med Solo 2. Det tar bare veldig lang tid å få funk,føler jeg. Dessuten kan jeg sitte og vape hasjen i 1 time og fortsatt føle at den ikke er ferdig. Noen ganger bruker jeg bare en lighter i røret og bruker det som en pipe.

Bruker et rør for grønt og et annet for hasj, fordi det blir så klissete og tett. Bruker rist/filter på begge sidene av hasjen.
Vaskes lett av med alkohol og salt da.
Sist endret av Salazar; 19. august 2021 kl. 12:04.