Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1279
Hei,
Jeg greide å gjøre en liten kardinaltabbe her i sted, og nå er jeg litt desperat etter å rette opp dette.

Jeg har en iPhone 5, og etter jeg tidligere i dag oppdaterte til iOS 7.0.2, så ble det veldig dårlig lyd i høyttaleren under telefonsamtaler (kan godt være tilfeldig). Jeg bestemte meg for å forsøke å gjenopprette telefonen via iTunes. Jeg sikkerhetskopierte først mobilen, for så å velge "Gjenopprett sikkerhetskopi".

Det er her problemene starter: Midt under gjenoppretting får jeg opp en feilmelding. Jeg husker ikke nøyaktig hva det sto, men noe om at den ikke greide å skrive til harddisk. Jeg ser at harddisken på PCen min er full. Jeg sletter unna rundt 40GB og gjenoppretter på nytt. Nå blir kun alle apper synkronisert. Meldinger, bilder (!), og alt personlig er borte!

I iTunes greier jeg bare å velge sikkerhetskopien som ble opprettet etter gjenoppretting, ingen andre versjoner er tilgjengelig. Jeg ser også at jeg plutselig fikk ca 15GB ekstra ledig harddiskplass, noe som kan stemme med en sikkerhetskopi av mobilen.

Jeg har ikke brukt iCloud som backup, så det ligger ingen sikkehetskopi der heller.

Dette har jeg forsøkt:
  • Sett etter filen i user\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync. Der ligger ikke filen
  • Lastet ned Coolmuster. Den finner ikke noe gammel fil
  • Jeg har ikke noe Windows Recovery Point

PCen kjører Windows 7.

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg eventuelt kan gjenopprette sikkerhetskopien? Eventell data recovery eller noe slikt? Er mange bilder der, som jeg gjerne ønsker å ta vare på!

Tusen takk for hjelp.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sjekk f.eks ut denne for tips og råd: http://www.recovery-tool.com/ios-rec...-recovery.html
Sist endret av CocoAustin; 10. desember 2015 kl. 10:33.