Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  114 7995
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Ghb er sykt
Vis hele sitatet...
Sex på GHB er sykt
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gangen jeg dobbeltdroppa knips for sånn 10 år siden, det var så digg at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre av meg. Eller å røyke seg bøttefjern og bli oljerunket av en thaidame.

Har dog lagt alt slik fra meg for lengst, men husker fortsatt godt hvor digg det føltes.

Nå liker jeg bare å røyke en vape og ta noen pils, og seile på en mild buzz!
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du mener at alle følelser er en rus da? Så istedenfor å si at jeg er lei meg så kan jeg si at jeg er skikkelig rusa, eller istedenfor å si at jeg er glad så kan jeg si at jeg er skikkelig rusa?
En følelse er ikke rus...
Vis hele sitatet...
Forelskelse produserer oxytocin, dopamin og serotonin i svært høye doser på nivå som og høyere enn andre narkotikasubstanser. Narkotika fører til økt produksjon av akuratt de samme stoffene.
Jada sjokolade fører også til økt oxytocin og dopamin men ikke merkbare "rusdoser". Forelskelse er helt klar en sterk rus.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forelskelse produserer oxytocin, dopamin og serotonin i svært høye doser på nivå som og høyere enn andre narkotikasubstanser. Narkotika fører til økt produksjon av akuratt de samme stoffene.
Jada sjokolade fører også til økt oxytocin og dopamin men ikke merkbare "rusdoser". Forelskelse er helt klar en sterk rus.
Vis hele sitatet...
Man kan vel anta et skille mellom endogen rus som du prater om her, som i ren styrke ikke kan måles med eksogen rus, hvor dosene kan være langt høyere fordi de kommer utenfra kroppen. Får omtrent krysstolertoleranse for runners high av sjokolade selv. Orgasme er ikke en rus, heller ei forelskelse i tradisjonell forstand, det er innebygde insentiver/kjøttdeler for reproduksjon.

Er det bare meg eller blir det stadig mer semantiske misforståelser som dette? Leser ikke folk vitenskapelige artikler eller romaner engang? Dette er altså ment som retoriske spørsmål om en subjektivt opplevd økende tendens og ikke en avsporing av tråden.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av funksjon Vis innlegg
Man kan vel anta et skille mellom endogen rus som du prater om her, som i ren styrke ikke kan måles med eksogen rus, hvor dosene kan være langt høyere fordi de kommer utenfra kroppen. Får omtrent krysstolertoleranse for runners high av sjokolade selv. Orgasme er ikke en rus, heller ei forelskelse i tradisjonell forstand, det er innebygde insentiver/kjøttdeler for reproduksjon.

Er det bare meg eller blir det stadig mer semantiske misforståelser som dette? Leser ikke folk vitenskapelige artikler eller romaner engang? Dette er altså ment som retoriske spørsmål om en subjektivt opplevd økende tendens og ikke en avsporing av tråden.
Vis hele sitatet...
Tror det er du som må lese mer vitenskapelige artikler men ok deg om det.

Mdma er en sterk og kraftig rus enig? En sterk forelskelse er like sterk eller sterkere og varer mye lenger og
Selvfølgelig ren mdma med gutta å ae på musikkvideor mens man skjelver med tenna å holder hverandre i henna med sigg og j i munn er ikke særlig mye som slår det men kan oppnåes om man har kontakt med gud spirituelle oppvåkninger osv kan være litt likkt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror det er du som må lese mer vitenskapelige artikler men ok deg om det.

Mdma er en sterk og kraftig rus enig? En sterk forelskelse er like sterk eller sterkere og varer mye lenger og
Vis hele sitatet...
Takk for hersketeknikken, lavmål.

Du kan få helseskader av MDMA ved feil eller for hyppige doser. Det kan jo for faen ikke sammenlignes med forelskelse. Fremstår ikke som du har prøvd noen av delene, lykke til neste gang du forsøker å argumentere..
Sitat av funksjon Vis innlegg
Takk for hersketeknikken, lavmål.

Du kan få helseskader av MDMA ved feil eller for hyppige doser. Det kan jo for faen ikke sammenlignes med forelskelse. Fremstår ikke som du har prøvd noen av delene, lykke til neste gang du forsøker å argumentere..
Vis hele sitatet...
En forelskelse og det som skjer videre kan forsåvidt fort forårsake helseskader det også.
Sist endret av Flaffersen; 3. mars 2021 kl. 14:29.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er vel selvfølgelig at på et rusmiddel forum så spør man etter rusmidler, interessante debatter anyways da

Uansett mange interessante svar her! Overrasket over hvor mange som nevner alkohol og cannabis ettersom de er vel egt ganske mild, forventet at flere skulle nevne sterkere rusmidler som heroin eller noe slikt så dette er veldig interessant!

MDMA har jeg ikke prøvd selv men har hørt fra kompiser at det er veldig digg så forventet å se en del av den
Den diggeste rusen jeg kan huske er når man er hekta på enten Benzo eller Opiater, har vært uten i noen dager slik at man virkelig begynner å føle seg abstinent - for så å få i seg litt mer enn nok Buprenorfin/Metadon/Oxy/Morfin (i verste fall dop) eller Rivotril/Valium/Xanax.

Å gå fra å være bra abstinent, kaldsvette og ha tankekjør til å få fjernet abstinensene og i tillegg oppnå rus er dessverre en følelse som nesten ikke kan toppes.
Lettelse uten like!
Sist endret av krystallkongen; 4. mars 2021 kl. 00:24.
Høy på livet topper vel alt, da livet er utgangspunkt for all rus
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smell med speed, kommer altid til å være min favoritt.
Men GBL på Speed... er beste kombo rusen!

PS:

Men er ikke kombo!
MDMA + Hasj + Nitrous

Sammen med barndomsvenner og knall musikk er dette det beste jeg vet
Sist endret av HelpMePlz; 4. mars 2021 kl. 11:17. Grunn: Skriveleif
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2500mg Lyrica <3
Vis hele sitatet...
Cirka en gang, så må man øke dosene tvert? Hørtes ut som en heftig forelskelse
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Krystallisert metamfetamin.

Neida, det er uten tvil DMT, du kan slenge opp en Changa joint og boom ^^ + DU KAN IKKE FÅ TOLERANSE MOT DMT