Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1148
Anonym bruker
"Halvfylt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har to spørsmål angående å mixe hasj med mdma.

Jeg elsker mdma og tar det hver 3 mnd. Men som mange sikkert kjenner seg igjen i så føles de få timene man peaker på ut som det har gått over på et blunk. Dersom jeg røyker rett etter peaken har gått over, og jeg føler jeg begynner å komme ned, vil jeg begynne å rolle igjen da?

Det eneste jeg er redd for er å bad trippe. Har røyket på lsd og sopp før, og det var rene mareritt begge gangene. Kan jeg badtrippe sånn som på psykedelika eller blir alt bare bedre?

Takker for svar på forhånd!
Ikke noe stress med en jay på comedown nei. Tripper ikke på mdma så blir ikke som på lsd/sopp.
Røyk som faen på peak. Da blir det mye tullprat ��
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får alltid en uggen og kjip opptripp når jeg røyker på nedtrippen så etter noen ganger har jeg lært å unngå det og hadde ikke gjort det om jeg så fikk betalt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har røyket på lsd og sopp før, og det var rene mareritt begge gangene.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke sammenligne å røyke cannabis på mdma med lsd eller sopp. Mdma vil aldri klare å re-aktivere eller forsterke trippen på noen som helst måte som de stoffene du nevner. Det er bare å røyke med begge henda
hver sin smak.
jeg foretrekker heller å røyke når ting har roet seg.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusen forlenges om du røyker på nedturen
Vet ikke hva det er, men når jeg røyker på comedown blir jeg så jævlig grønnsak i hodet. Elsker det