Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4131
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Jeg skulle innom butikken for og handle Skruf Bjørnebær s2 som jeg ikke har handlet på en stund så har den alltdi vært brun. Så får jeg skruf bjørnebær superwhite jeg drar tilbake i kassa og spør etter den brune versjonen men de sier de ikke har den lengre jeg sto å krangla med dama bak kassa i 5 minutter men hun fannt den fortsatt ikke, dro innom en annen butikk og de hadde den ikke heller finner den ikke på nettet heller lengre har den gått av markede tru? Isåfall hvor kan jeg få tak i den
Sist endret av Drsskkr; 28. februar 2021 kl. 01:00. Grunn: Måtte legge inn noe
De har Skruf Bjørnebær S2 på snuslageret, som jeg pleier å bestille snus ifra, i alle fall.
Anonym bruker
"Forbannet Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://joker.no/sok?query=skruf&expanded=products her er sortimentet til joker av skruf snus hvertfal.. og joker pleier å være ganske gode på tobakks produkter. skruff superwhite er eneste jeg ser med bjørnebær der hvertfall
Krangle til seg en vare de ikke har.. lurt :')
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De har fortsatt skruf med bjørnebær på kiwi, her hvor jeg bor.
New generation
colakork's Avatar
Epok nr 9 gir forresten en veldig lik aroma, hvis du ikke finner skruf noe sted. Eneste ned siden da er at epok ikke renner som skruf
Sitat av colakork Vis innlegg
Epok nr 9 gir forresten en veldig lik aroma, hvis du ikke finner skruf noe sted. Eneste ned siden da er at epok ikke renner som skruf
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å ta en mikrosipp med vann og ''dytte'' det halvveis oppi snusen for å få det til å renne.
Sitat av Makkoman Vis innlegg
krangla med dama bak kassa i 5 minutter
Vis hele sitatet...
På vegne av alle som har jobbet i butikk: jævla taper
Savner den gamle skruf med tranebær fra 2010 tiden... Eller Qlac qui eller noe sånt som den het.
Den var også veldig god, med kul boks.
Sitat av Makkoman Vis innlegg
Skruf Bjørnebær
Vis hele sitatet...
Sitat av Flaff,ersen Vis innlegg
skruf med tranebær fra 2010 tiden...
Vis hele sitatet...
Etter min mening burde tobakksprodukter med tilsatt smak av den typen forbys. (De lager det kun for å få yngre folk hektet på nikotin.)
Og det har det kanskje for alt jeg vet. Muligens er det derfor det er vanskelig å få tak i.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Etter min mening burde tobakksprodukter med tilsatt smak av den typen forbys. (De lager det kun for å få yngre folk hektet på nikotin.)
Og det har det kanskje for alt jeg vet. Muligens er det derfor det er vanskelig å få tak i.
Vis hele sitatet...
Nja, er det noe jeg har lagt merke til så er det at yngre folk som oftest snuser skruf slim fresh white eller tilsvarende med mint/eucalyptus fordi det svir under leppa og derfor er den sterk. (med lavt nikotininnhold selvfølgelig....)
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
På vegne av alle som har jobbet i butikk: jævla taper
Vis hele sitatet...
Jobber i Butikk sjæl men det var ei ny dame som bruker så lang tid på og finne den riktige snusen men ja jeg tok visst feil dær lol
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
De har Skruf Bjørnebær S2 på snuslageret, som jeg pleier å bestille snus ifra, i alle fall.
Vis hele sitatet...
Og den er ikke helt hvit som epok, er den litt mer sånn white dry porsjon?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekk G3 sine produkter
Hei!
Vanlig Skruf bjørnebær har vært ute av sortementet veldig lenge nå. Typen bjørnebær som har vært tilgjengelig er en super white type.
Skruf bjørnebær i gammel drakt er på vei inn i sortementet igjen nå, men det kan ta noe tid før det er allment tilgjengelig. Anbefaler å forsøke å handle på litt store butikker hvor de har større rom for nyheter.


Med denne informasjonen kan du tråstarter begynne å handle dine medmennesker på butikken (og andre forøvrig) med respekt heretter.