Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1067
Hei freaks! Jeg lurte på hva som er favoritt episoden deres i TWD?
Den aller første episoden i sesong 1 er et rent mesterverk. Når det er sagt, jeg har ikke sett noe fra de siste sesongene, men jeg er rimelig sikker på jeg ikke har gått glipp av noe som er i nærheten av pilotepisoden.
Trådstarter
5 0
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Den aller første episoden i sesong 1 er et rent mesterverk. Når det er sagt, jeg har ikke sett noe fra de siste sesongene, men jeg er rimelig sikker på jeg ikke har gått glipp av noe som er i nærheten av pilotepisoden.
Vis hele sitatet...
Veldig enig, de nyere episodene er bare en haug med drit.
Må vel være når Negan fanger alle og begynner å knuse skaller.
Ikke noe fan av serien, men Negan var morsom da han var badass.
Trådstarter
5 0
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Må vel være når Negan fanger alle og begynner å knuse skaller.
Ikke noe fan av serien, men Negan var morsom da han var badass.
Vis hele sitatet...
Ganske sant, synt at han ikke er like badass is sesong 10 og sånt
Spinn off prosjektet, TWD: Dead City med Negan og Maggie har startet lovende.
Negan viser at han kan være ganske så brutal badass fremdeles når det trengs..

Ellers så er nok mesterverket som er piloten av TWD den beste episoden, jeg er up to date på absolutt
alt i TWD universet, og selv om kvaliteten har gått opp og ned så synes jeg det totalt sett er mer en godkjent..

Ser frem til resten av spinn off seriene og se hvordan alt ender, om det ender da, kan fort vare i det uendelige
med alle disse time jumpene og spinn offene som åpner for alle mulige veier å gå videre fremover i fremtiden..
Sist endret av FeilFreak; 25. juni 2023 kl. 19:26.
Den episoden hvor Negan skremmer dritten ut av gjengen.