Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2006
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg så på Lindmo for en stund siden Siphie Elise var åpen om pillemisbruk, innleggelse og Avgiftning. I følge hva hun selv forteller så må hun ha vært avhengig da hun var på farmen. Jeg lurer på hvordan hun kan ha fått til dette uten å bli busta? Tar de ikke rustester før/under/etter farmen? Og ikke minst hvordan har hun fått de med seg inn? De går jo gjennom alt av eiendeler osv før de kommer inn på farmen.
Tror dere at folk på farmen generelt kan ha tatt med seg beroligende eller noe oppkvikkende uten å bli tatt?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått inntrykk av at hun hadde flere medesiner hun gikk på den gangen. Alle som er med på farmen må få ha med seg sine medeisiner, og noen brett med xanax stilles det sikkert ikke spørsmål om. Men hvorfor skal de rustestes under oppholdet der? Høres helt rart ut!
Jeg har også forstått det som at misbruket hennes var fra medisiner utskrevet av lege, så regner ikke med det skulle være noe stress å få med seg inn til innspilling.
Kjendis farmen er noe helt annet der de forhandler avtaler med hva de får ha meg seg inn, lothepus fikk ha tobakk og tipper "medisiner" er noe de fleste får med
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
I følge sophie Elise selv så kjøpte hun illegalt i tillegg til det hun fikk av legen. Ble bare så nysgjerrig på dette med tanke på om noen kanskje tar med noe speed de kan bruke i tvekamper e.l.
Du er ganske ivrig om du speeder for å prestere i tvekampen på Farmen...

Men for all del, folk er folk.
Anonym bruker
"Rik Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tror de rustester på Farmen Kjendis? Wow..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I følge sophie Elise selv så kjøpte hun illegalt i tillegg til det hun fikk av legen. Ble bare så nysgjerrig på dette med tanke på om noen kanskje tar med noe speed de kan bruke i tvekamper e.l.
Vis hele sitatet...
Illegalle pillere er fortsatt pillere. Umulig for noen å vite om du har spist hele resepten på en dag, eller tatt dem som du skal, så spiller ingen rolle om man handler ulovlig. Så lenge man har resept og det er originale varer, så er det bortimot umulig for hverken politi eller produksjonsansvarlig og vite om det er kjøpt på gata eller apotek.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg lurer på hvordan hun kan ha fått til dette uten å bli busta? Tar de ikke rustester før/under/etter farmen?
Vis hele sitatet...
Det er et jævla reality TV show... jeg garanterer deg at de ikke dop tester noen som helst på noe tidspunkt. De hadde mista over halvparten av kjendis-norge skulle dette vært et krav.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og ikke minst hvordan har hun fått de med seg inn?
Vis hele sitatet...
Hatt det på seg i lomma vell, kanskje i BHen eller rett inn i anus. Igjen, de sjekker neppe så jævlig nøye. Det er ikke VM.
Sist endret av Juicekongen; 9. januar 2023 kl. 05:37.
morkakespisende
Det hadde vært rimelig gøy om kjendisene stod i tvekamp med hele universet i pupillene og et halvgram blomstermakka i bensintanken.
Lothepus med rullingsen som limer seg til leppa grunnet akutt mangel på oral fuktighet--dette hindrer han dog ikke fra å runke slapt med venstrehånda mens han banker Sophie Elise (som for øvrig har besvimt bak et traktoregg) i øksekast med høyre.